krampen

ik had gister een klein beetje bloedverlies. Vandaag is dat weer over. Maar sinds vandaag heb ik krampen in mn buik. Ik heb de VK gebeld, en ze kan niks met zekerheid zeggen. Ik moet het afwachten, ik ben nog maar 6 weken. Zijn er meer mensen die krampen hebben (gehad)?

ja ik heb ook soms krampen maar die heb ik echt onderin mijn buik in de buurt van mijn lies. De kramp is er niet continu het komt en gaat.. en de ene keer een paar keer op een dag en dan dagen niet... heb nog geen last gehad van bloedverlies. Toen ik hierover een vraag bij mijn ha stelde, vertelde hij dat dit kan zijn dat je darmen verkrampen en minder goed werken, Ik ben ook pas 6 weken.

Hoi,
Ik had rond 5/6 weken ook veel buikpijn, zoals als je ongesteld bent. Kan komen door het oprekken van je baarmoeder. Ook een klein beetje (donker) bloedverlies, maar dat was van de innesteling. Ben nu ruim 8 weken.

Hoop dat het goed blijft gaan met je!

groetjes Karin

Ik heb nog steeds (6,5 wk) wat kramperig gevoel maar nu vnml in de liezen. Bandenpijn; groeien van baarmoeder en spieren aan je bekken trekken mee. Het is wel weer even weg geweest maar vanaf 1 week voor testen tot ongeveer 14 weken had ik dat wel, ook in baarmoeder. Als je verder geen bloedverlies meer hebt dan kan het er bij horen... bloedverlies (naast idd innesteling) kan ook door een gesprongen adertje bij je baarmoeder(mond) omdat alles beter doorbloedt wordt door bijv. een stevige stoelgang of seks. Het zijn wat onzekere weken die eerste tijd maar het is inderdaad afwachten. Dat vond ik ook niet makkelijk...! heel veel succes!

succes dames, ik had veel last van buikpijn en krampen onderin maar dat kwam puur omdat de baarmoeder vergroot, alle spieren en banden opgerekt worden en de plaats van de baarmoeder veranderde bij mij. heel irritant maar ben nu 18 weken en alles is tot nu toe goed

Terug
Bovenaan