Krampen

Hallo,

Ik zal me even voorstellen ik ben jennifer ben 23 en zwanger ben nu 4 weken en 5 dagen...
Ik heb al een week bij vlagen krampen de afgelopen 2 nachten zelfs zo erg dat ik er misselijk van word.
Heb afgelopen nacht een paracetamol gehad en daarna gelukkig nergens geen last meer van...
Ik vroeg me af of dit erbij hoort?

Groetjes jennifer
 
Hoi jennifer,

Gefeliciteerd.
Ik weet niet of het erbij hoort maar ik heb het ook gehad en wist toen nog geen eens dat ik zwanger was. Ik ben ondertussen ruim 8 weken en het is over. Heb dat ongeveer 5 dagen gehad. Heb inmiddels ook een echo gehad en alles gaat goed. Ik zou me dus niet druk maken en genieten van je zwangerschap.

Liefs Jojanneke
 
Hi,
Gefeliciteerd!!!

Ik heb dit ook gehad. Vond ze echt heel heftig. Duurde maar 5 min ofzo maar ik werd er ook helemaal naar van. Volgens de vk is dat omdat je baarmoeder zich klaar aan het maken is. Een warme kruik tegen m'n buik hielp.

Ik ben inmiddels 20 weken dus mijn zorgen waren voor niets :)

Groetjes,
Linda
 
Hoi, je lichaam is zo bezig omdat je zwanger bent ,dat dit krampachtige pijn kan geven. Als je geen bloedverlies hebt, dan hoef jij je geen zorgen te maken.
Als het heel erg wordt en je onzeker wordt, dan zou ik gewoon even de VK bellen.

Succes ene gefeliciteerd
 
he meis ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap, in het begin kan je wat krampjes krijgen, je lichaam gaat van alles voor bereiden om ruimte temaken voor je beeb , zolang je geen hele erge kramp in je buik hebt en geen bloedverlies erbij is er niks aan de hand probeer positief te blijven en er van te genieten

ga lekker leuke dingen doen om je gedachte ervan af te zetten als je op dat moment denkt van o gaat mis omdat je iets voelt.

liefs
 
van harte
ik ben nu 9.5 week zwanger en heb er ook last van maar mijn vk zegt dat het bandenpijn is om dat je baarmoeder gaat groeien maar ik ben dan ook zwanger geweest van een tweeling dus bij mij gaat het iets sneller groeien dus weet niet of het voor jou ook geld .
maar 1 ding is zeker je baarmoeder word nu al groter en daar kun je goed last van hebben .
succes verder .
liefs
 
Terug
Bovenaan