Krampen

Hoi meiden,

hoe is het met jullie?
ik heb vandaag een rot dag, erg moe.
heb geslapen tot half 1 vanmiddag, verder op bed tv gekeken en achter laptop gezeten.

Douchen heb ik samen met mijn vriend gedaan omdat ik me niet lekker voelde, maar goed ook want werd erg duizelig.

Nu lig ik alweer ruim een uur in bed en heb krampen in me buik. vandaag 26 weken zwanger.

Krampen lijken op orgi krampen of buikkrampen van de griep, net of je elk moment naar de wc moet rennen zeg maar.

Herkennen jullie dit? het is niet de hele tijd maar het komt af en aan.

Laris

Er heerst harstikke buikgriep!!!!

en als je koortsig bent wordt je duizelig onder een warme douche

je slaapt dan veel

en je hebt krampen en gevoel dat je elk moment diarree hebt of over moet geven

verklaart een beetje?
ik heb vorige week gehad, zo erg,na giga overgeven een hele pijnlijke harde buik gehad en daarna was de ukkepuk wakker en ging in mijn gammele darmen schoppen en slaan.

Succes, ik hoop dat je het niet of maar heel klein beetje krijgt

Momenteel zijn de krampen al weer een uur weg.
heb net gewoon me prakje gegeten en nu aan een kopje thee. Het heerst inderdaad ja. gelukkig is er nog niks uitgekomen. koorts heb ik nog niet gehad.
ik hou het nog even in de gaten.

ben jij wel weer een beetje opgeknapt?

ja inderdaad heel veel zieke! veel fruit eten en lekker rustig aan doen! heb ook last van krampen sinds vandaag maar dat komt door blaasontsteking heb ik het idee.. morgen toch maar eens de dokter bellen maar ik denk niet dat ze een antibioticakuur doen als iemand zwanger is...

@ mama.in.spe, als het goed is krijg je gewoon een antibiotica kuur van de dokter hoor. Er zijn speciale voor als je zwanger bent! Succes en beterschap voor jullie alle die ziek zijn.

Liefs RH

ik ben na ruim 2 weken nu eindelijk aan de betere kant, na die buikgriep had ik alle gezichtsholtes goed onstoken en zat beetje tegen uitdrogen aan. sinds het weekend is de onsteking weg en nu hopen dat de verstoppingen ook snel weg zijn

maar gaat al stukken beter hoor :)

beterschap voor iedereen!

Terug
Bovenaan