krampen


Vannacht zat ik onder de douche en kreeg kramp onder in me buik en heb dit natuurlijk tijd al niet meer gevoeld was precies menstruatiekramp, het duurde maar heel even maar hebben meer mensen hier last van rond 32 weken?
Zijn dit oefen weeen of indalingsweeen of is dat hetzelfde?

liefs kim
 
Hey kim

Ja dat kunnen nog wel eens indalingsweeen zijn. Althans ik heb dat vrijdag ook gehad en toen bleek bij de echo dat mijn kindje aan het indalen was. Dus wie weet.

Liefs
 
's Nachts onder de douche??
Die kramp zou goed van het indalen kunnen komen of misschien is het bandenpijn. Ik had gisteravond ook een trekkerig en zeurderig gevoel in mijn buik. Ik kon niet lang zitten. Uiteindelijk ben ik gaan liggen en toen zakte het weg. Hopelijk is de kleine begonnen met indalen, dan weet ik waar het vandaan komt. Ik mag morgen weer naar de vk, dus we zullen zien.
 
ja 's nachts onder de douche afgelopen nacht heel erg benauwd gehad en onder de douche ging het wel.
Door me reuma zit ik ook vaak onder de douche omdat ik daar kan ontspannen en komt dus vaak voor dat ik 3 keer per dag onder de douche zit het is even niet anders. straks als de kleine er is en ik weer kan sporten gaat het ook weer beter met mijn reuma klachten en dan hoef ik niet meer zo vaak onder de douche! want die rekeningen zijn niet zo leuk als je zo vaak doucht.

Oh ben benieuwd of de kleine aan het indalen is zal wel mooi zijn toch.
succes morgen!
 
hej, dat ken heb ik ook en maakte me al best wat zorgen! ben blij dat er hier meer vrouwen mee zijn :) ik moet morgen naar de verloskundige dus check het meteen even:) xx
 
Ik heb ook last van indalingsweeën. mijn vk vertelde vorige keer dat ze al ingedaald was, maar nog niet vast lag. Volgens mij is dat laatste inmiddels wel gebeurd. Ik heb meer last van pijnlijke harde buiken dan van die weeën.
Ik ben het sowieso wel een beetje zat :( nog zes weken (ongeveer dan)...
 
Terug
Bovenaan