Krampen.

liekealice

New member
Hallo allen,
Wil even mijn verhaal van vanacht kwijt. Werd namelijk om 4 uur last met krampen. Ik mijn vriend gebeld (hij is chaufeur en rijd vaak door zodat hij zaterdag vroeg bij me weer kan zijn). Gelukkig was hij al in Nederland hij zei dat ik eerst ziekenhuis maar moest bellen. Die zeiden dat ik wel langs mocht komen. Dus na anderhalf uur wachten (waarin ik even heb gedouched, was aangezet en ontbijt gemaakt voor mijn vriend) zaten we eindelijk in het ziekenhuis. En natuurlijk het moment dt wij in het ziekenhuis aan kwamen was de kramp weg. Toch even ctg gemaakt daar heb ik anderhalf uur aan gelegen (was wisseling van de wacht). Bleek dat ik wat voorweeen heb gehad en ik volgende keer pas kan bellen als k 2 uur lang om de 4 minuten een minuut of langer weeen heb. Ik hoop dat deze voorweeen goed voorteken zijn want ben het wel beetje zat.

Xx
 
Vind het sowieso wel apart dat je al naar het zh mocht komen! Hier zijn ze er best streng in dat je niet voor elk krampje al mag bellen (tenzij je echt ongerust bent of er een medische reden is).

Hopelijk zet het alsnog echt door!
 
ik heb ook al vanaf donderdag last van voorweeen ben nu 38,5 week zwanger je herkent de voorweeen wel ze zijn niet regelmatig en de pijn neemt niet toe .
ik kan ze wel onderscheiden van de echte weeen. soms denk ik ook wel eens zou dit het begin zijn?
maar dan is het gewoon vals alarm!
 
Ik loop onder controle van ziekenhuis ik kan verder niemand anders bellen dan hun. Voor vragen moet ik ook kraamafdeling bellen en de pijn was best wel erg. Ik hoop dat het wat doorzet volgens vriend heb ik flink lopen puffen in mijn slaap.
 
Bij mijn ziekenhuis zeggen ze; als je ongerust ben'; bellen! Zeker als je geen VK hebt (zoals ook ik) dan is het ziekenhuis het enige waar je naar toe kunt bellen. Het is logisch dat je soms niet weet of de bevalling al begonnen is en of de pijn normaal is (zeker als het je eerste kindje is). Ik ben blij dat ze in mijn ziekenhuis zo relaxed zijn, ik ben al een paar keer met klachten langs geweest en ze nemen alles heel serieus. Niet meer dan normaal vind ik.
 
Terug
Bovenaan