Krampen

A

Anoniem

Guest
Nu 11 dgn overtijd. Had 16juni ongi moeten worden
Toen gelijk een test gedaan maar negatief.
Tot op heden lichte krampen. Met vlaagen misselijk. Verder geen klachten of andere dingen.
Sinds vanmorgen wat lichte steken in me buik rechts in t midden.
Ik weet het niet meer. De huisarts zegt dat ik zaterdag weer mag testen.
Ben nerveus voor zaterdag en wat er gaat gebeuren!

Wat spannend! Heb je wel vaker dat je zolang over tijd bent? En nog maar 1 test gedaan? Wat een zelfbeheersing! Zou er allang nog een test tegenaan hebben gegooid :) hoop op goed nieuws voor je zaterdag.

Heb trouwens bij het begin van al mn zwangerschappen ongi krampen gehad dus het kan evengoed nog hoor!

Paar maanden terug was ik 8dgn overtijd. Maar dit duurt wel heel lang. Durf eigenlijk geen test te doen. Ik ga het zaterdag doen. Ik word er ook gek van hoor. Erg nerveus. Het is het enige waar ik aan denk en kan denken. Ik ben er ook niet bij met me hoofd.
Deze krampen zijn niet te vergelijken met ongi krampen die heb ik altijd mega erg. Dit voelt zo anders. Ook die misselijkheid bleeeh.
Ik ga nog heel effe wachten tot zaterdag. Dan is het 2wk.
Dank je voor je reactie!!!!

Spannend! Je weet het maar nooit. Bij mijn eerste testte ik ook negatief en en een week later pas positief.

Het is nog een beetje vroeg. Maar moest zonodig plassen. Dus gelijk een test gedaan!!
Wachten tot de test uets aangeeft duurt lang. Maar de uitslag was snel zichtbaar

Zwanger!!!

Terug
Bovenaan