Krampen

Hoi hoi,

Hebben jullie kleintjes krampen?
Mijn meisje lijkt t nu pas te krijgen (3,5 weken). Had er eerst een last van.
Had per ongeluk in t begin ook nutrilon h.a (hypoallergeen) gekocht. Dat heeft ze eerst gehad en zijn nu sinds bijna een weekje over op de nutrilon standaard. Het eerste pak is net op.

Weet nu niet of t door de overgang komt naar nutrilon standaard of dat t ook een beetje bij deze fase hoort.

Geef ook Cinababy druppels. Maar of dat nou echt werkt?
Infacol heb ik ook maar dat vind ik een beetje vies spul. Zij schrikt er ook steeds van als ik het voor de voeding in haar mond spuit.

Wat doen jullie tegen de krampen?
En welke voeding gebruiken jullie?

Kan heel goed de overgang zijn. Wij hebben het ook als de voeding opgehoogd mag worden.

Ook hier cinababy maar heb niet het idee dat dit werkt. Heb je gelezen dat ze de druppels even in de mond moeten houden voor doorslikken haha het is voor baby's van 0-3 maanden.

Ook die infacol gehad maar vond het erg vies spul en stinke. Werkte wel beter. Alleen de kleine was niet blij ermee. Daar staat dat je het achter op de tong moet druppelen. Ja, ja... Nou hier waren dat steeds kleine beetjes in de mond spuiten.

Beentjes omhoog houden en beetje wiegen of kussentje onder de beentjes in de box werkt hier. Ook op je arm met buikje dragen is een idee maar dat wist je zelf al haha verder geen oplossing

Ook hier heeft de kleine vanaf week 2 last van krampjes. Ze krijgt BV. Ik ben met infacol gestart en na even volhouden pakt ze het goed en ik heb het idee dat het wel wat beter gaat. Ook leggen we weleens een warme kersenpitzak (een kleintje) op haar buikje, dat lijkt ze ook heel fijn te vinden.

Hier ook zeker na de overgang van ziekenhuis voeding (kant en klare friso) naar kruidvat. Ze is nu 4, 5 week en het lijkt minder te worden volgens het CB was het heel normaal omdat de darmpjes om moeten schakelen

Vervelend zeg! Wat doet ze dan als ze krampjes heeft? Vraag me 't ook weleens af of het echt krampjes zijn of dat ze gewoon onrustig is.. Hier begint de onrust/huilen begin vd avond en duurt tot 's nachts.

Die arme popjes van ons met de krampjes!

Moet eerlijk zeggen dat ik er weinig ervaring mee heb, allemaal goede poepers geweest! En weinig tot geen krampjes.

Als ik dacht dat ze krampjes hadden dan bleef ik knuffelen en over het buikje aaien en als ze daar niet rustig van werden dan liet ik een warm badje vollopen. Vaak ontspannen ze dan lekker en de darmpjes ook.

El86: hoe is t met je???
Nog steeds onrustig s nachts begrijp ik?
Jeetje zit je er niet helemaal doorheen?

Wat zei de wijkverpleging?
En ben je al bij de osteopaat geweest?

Terug
Bovenaan