Krampen

Hallo allemaal!

Ik heb vanochtend een zwangerschapstest gedaan en deze was hoera hoera positief! Maar ik heb wel heel erg krampen, alsof ik ongesteld moet worden..

Ik ga wel vaker voor een "nummer 2" naar het toilet dan normaal..

Mijn vraag is: Zijn er andere dames die dit ook hadden?
 
Gefeliciteerd! Daar heb ik ook last van, het voelt alsof ik ongesteld ga worden soms maar het schijnt er allemaal bij te horen! Je darmen zijn nu wrs ook van slag! Ik heb het de ene dag wel en de andere dag weer niet (als ik het niet heb maak ik me ook weer zorgen haha)
 
Hoi gefeliciteerd met je zwangerschap ! Ook ik heb last van krampen en bij mij is het waarschijnlijk verstopping heel vervelend ik ga dus maar 1x in dr drie dagen na de wc om te poepen.. moet nu veel vezels eten water drinken en fruit eten echt ook wel een aanrader want dit is heel vervelend. Succes!
 
Hallo allemaal...Ik weet sinds woensdag dat ik zwanger ben van ons eerste kindje..van acht werd ik wakker van zo een hevige krampen het werd me er echt niet goed van en dacht dat het mis ging.gelukkig geen bloedverlies en meteen opgezocht.ik kwam op dit forum uit en het stelde me toch wel gerust dat meerdere het hebben..
 
Hallo, hier heb ik in het begin ook heel erg last van gehad. Inmiddels 10 weken zwanger en nogsteeds af en toe wat krampen. De verloskundige zei dat dit kan komen van je darmen of van het groeien van de baarmoeder
 
Terug
Bovenaan