kramperen in de ikea

A

Anoniem

Guest
Vanmiddag was ik bij de ikea en op eens uit het niets een gruwelijke ongesteldheidspijn.. Kon niet eens mijn zoon vast houden en klapte helemaal dubbel van de pijn.
Ik heb maar even in een hoekje gewacht tot het weg trok na een 5min was het wat draagbaarder en 10min later was het weg.

wie herkend dit?
Ik heb vanweekend mijn nod.

Wat vervelend voor je, maar ik heb dat nog nooit zo erg gehad! Meestal voel ik mijn eisprong(dat voelt bij mij als ongesteldheidskramp), maat dat kan het bij jou niet zijn toch? Aangezien je NOD aanstaand werkend is. Groetjes

Mijn eisprong heb ik ook gevoeld maar daar haf ik bijna de hele dag last van en was niet zo scherp als dit..

Ik zat al te denken aan innesteling maar daar voel je normaal toch niets van
Heb nu ook elke keer vlagen van steken in de buik

Nu ik terugdenk aan vorige week heb ik wel ongesteldheidskrampen gehad (althans dat dacht ik, waarschijnlijk is dat dus de innesteling geweest) maar omdat dit mijn eerste zwangerschap is wist ik niet hoe dat zou voelen! Afwachten maar bij jou! Hopend op een positief resultaat!

Ik had dat gisteren.. Ook na 20 min. weer weg!
Hopelijk betekend het voor jou, en voor mij, leuk nieuws!

Hoi Dromertje,
Ik heb dat gehad (paar dagen voor mijn NOD) en bleek zwanger. Op een paar pukkels na was dat trouwens ook mijn enige verschijnsel, achteraf denk ik dat het de innesteling geweest moet zijn. Dus ik duim met je mee... Hopelijk dit weekend een positieve test :)))

Jullie reacties geven me hoop had gisteren echt z'n gevoel van op naar de volgende ronde ik word ongesteld.
ik denk dat het maandag testen word zaterdag familiedag en zondag op vakantie dus denk niet dat ertijd voor is..

Als ik meer weet zal ik het laten weten(als ik goed internet bereik heb daar)

Oef dat was wel een heftige kramp dus!!
Ik had voor een paar week geleden krampen..was aan het werk...ik denk dus, achter af, dat ik toen mijn eisprong heb gehad..

Meid ik ga voor je duimen, kan heel goed zijn dat je zwanger bent!!!!

Terug
Bovenaan