kramperig gevoel in buik

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Zondag was mijn NOD maar ik ben nog niet ongi. Heb wel   een kramperig gevoel in mn buik en last van mn rug. Aan de ene kant hoop ik dat ik nu ongi wordt dan weet ik waar ik aan toe ben. Aan de ander kant wil ik ook geen test doen, toch bang dat ie negatief is. Want ik hoop zo dat ik toch zwanger ben maar ik ben bang van niet  (alweer niet!!) Ik heb het van de week tegen mn moeder gezegd. Ik kon het niet meer voor me houden (mijn vriend was hier echter niet zo blij mee maar ik moest gewoon even mn hart luchten)  Voor alle andere die net zoals ik zitten de  wachten veel succes!!!  

ik voelde me precies hetzelfde,ik ben toch al zo'n flapuit en ik heb het ook tegen mijn moeder gezegt. Mijn man vond dat ook niet zo geweldig. Veel succes verder en we duimen dat het deze keer wel raak
groetjes

hoi niekie

zondag was ook mijn NOD
Ben al drie maande regelmatig ongi
Ik zou duimen hoor dat het maar raak mag wezen

Groetjes schorpioen27

Hoi, hoi..............

Ik denk dat ik toch een test zou doen. Het is dan misschien niet leuk als die negatief is, maar je weet dan wel waar je aan toe bent.
Want nu zit je ook maar in die onzekerheid............toch?
Kan me goed voorstellen dat je het je moeder vertelt hebt. Ik moet me soms ook echt inhouden, maar ik probeer het toch nog steeds voor me te houden............

Groetjes en succes, ik zal

SUUS

Ik zou zeggen testen maar!
en natuurlijk is het een teleurstelling als het negatief is maar je weet wel waar je an toe bent. nou heel veel succes ermee en ik hoop te horen hoe het is afgelopen.

Pally

Ik zou gewoon een test doen............dan heb je in ieder geval wat meer zekerheid!!!!

Heel veel scucces en ik hoop voor je dat het raak ik.

Groetjes Mirella

Spannend hoor! Ik wilde je even succes met het afwachten wensen... ik duim voor je.

Liefs

Terug
Bovenaan