Krampjes 3 maanden

<p>Hallo dames</p><p>ik heb een zoontje van 3 maanden en 1week oud de krampjes moeten juist nu iets meer afnemen maar het kijkt wel juist dat ze erger zijn geworden ik laat hem tussen zijn voeding ook boeren en na zijn voeding hou ik hem ook een half uur rechtop ook gebruik ik speciale voeding (hero comfort) en ben al 3 keer van flesjes veranderd omdat ik dacht dat dat nut zou hebben. Wanneer zijn de krampjes van jullie babys over gegaan hebben jullie eventueel tips en is het verstandig om van voeding te veranderen bvb overstappen naar de nutrilon?</p><p>Gr, </p><p>mama van een engeltje </p>

Hoi hoi, 
Jeetje, wat vervelend voor zowel je zoontje als voor jou. Je staat zo machteloos dan he? Wij kunnen er helaas over mee praten. Onze dochter heeft heel erg last van krampjes gehad. Wij hebben verschillende soorten voeding geprobeerd en idd ook alle flessen die er maar zijn, niets hielp. Todat we op de Pepti voeding uitkwamen.. Deze is ook van Nutrilon is alleen de koemelk verknipter van geloof ik en lichter verteerbaar. We hadden binnen 'n week 'n heel ander kindje. Laatst hebben we geprobeerd terug te gaan mengen naar de gewone Nutrilon maar weer meteen veel huilen en bultjes in der gezichtje. Toch iets van 'n reactie ergens op denken we.. Deze krijgen we nu vergoed nog voor 4 maanden dus we kijken daarna wel verder. Maar misschien is dit bij jullie ook wel 't probleem dat ie of 'n reactie ergens op geeft of misschien wat gevoelige darmpjes heeft. Hoop dat je er wat mee kunt.. Groetjes! 

Hoe poept je zoontje? Wij hadden dit ook. Tot 10 weken gaf ik bv en vanaf 8 weken ook flesvoeding. We gaven hero baby nutrasense. Vanaf dat moment leken de krampjes weer erger te worden! Hij poepte hooguit 1x per week een dikke groene klont met veel moeite. Ze zeggen dat je eerst 2 weken moet wennen dus keurig afgewacht. Maar 4 weken verder nog steeds geen verbetering. Toen zijn we kruidvat standaard flesvoeding gaan gebruiken en we hadden ineens een heel ander zoontje! Veel blijer, minder moeite met poepen en vrijwel geen krampjes meer. 

mijn zoontje poept een keer per dag dus dat is opzich wel goed alleen dat doet hij wel gepaard met huilen ik denk dus idd dat veranderen van voeding bij ons ook een oplossing kan bieden het is zo vervelend idd dat je hem gewoon niet van zijn pijn kan af laten komen zijn jullie ineenkeer overgestapt of hebben jullie eerst gemengd want het overstappen van voeding kan ook krampjes met zich mee brengen had ik begrepen. Bedankt voor jullie berichtjes trouwens :)
groetjes

Mijn beide dochters hadden erg last van. Bij mijn oudste konden we de juiste oplossing niet vonden. CB was ook niet echt behulpzaam, hoorde er bij zeiden ze. Het hoogtepunt was ongeveer met 3,5 maand. Toen heeft ze 5 uur lang aan een stuk krampen gehad. Slapen ging niet e.d. Met 4 maanden was ze het opeens over. Bij de tweede dochter zijn we heel snel begonnen met hero comfort icm infacol. Na twee weken had ze geen krampen meer. Rond 4 maanden zijn we rustig terug overgestapt naar hero standaard en infacol afgebouwd. Toen was ze ook van de krampjes af.

Wij zijn in 1x overgestapt, we hadden er niet echt bij stil gestaan dat we t konden mengen. De ene bus voeding was op en toen zijn we gewoon verder gegaan met de andere. 
Je zou ook kunnen laten uitzoeken of je zoontje allergisch is. Misschien zit er iets in de melk die je nu hebt waar hij niet zo goed tegen kan. 

Ja machteloos sta je dan idd, ik vond dat zo'n rot gevoel. Wij zijn wel rustig aan gaan mengen zodat de darmpjes eerst 'n beetje kunnen wennen. Succes met wat je ook gaat proberen ik duim dat 't helpt. Groetjes!

Ik heb vandaag neolac gehaald biologische voeding kijken of dat nut heeft hopen dat dat gaat helpen ik ga er vanavond mee beginnen het erg zielig om hem zo te zien hij word helemaal rood en zweterig tijdens het huilen.ik gebruik ook nog eens sab simplex maar geen resultaat
groetjes 

Terug
Bovenaan