Beste Christaaa, zelf heb ik ook bij mijn beide zwangerschappen buikrampen gehad in de week voor mijn NOD. De reden dat je krampen krijgt is dat je
baarmoeder groter wordt. Hierbij rekken de banden mee waarmee je baarmoeder aan je bekken vastzit. Hierdoor kun je last krijgen van pijn en steken in je onderbuik en liezen. Deze
bandenpijn kan voelen als menstruatiepijn en je kunt dit zwangerschapssymptoom al vrij vroeg merken. Dit kan mogelijk bij jou ook een teken zijn dat je zwanger bent. Echter kan ook toeval zijn en begin krampen zijn van je menstruatie. Je moet denk ik helaas écht nog even wachten tot je NOD, dan kan je een zwangerschapstest doen. Ik heb nog wat informatie voor je opgezocht op Oudersvannu.nl m.b.t. eerste zwangerschapssymptomen en wanneer je het beste kunt testen. Deze artikelen zijn medisch beoordeeld door deskundigen zoals een verloskundigen en een IVF-arts.
Hierbij het artikel over de eerste symptomen bij een zwangerschap:
Van hoofdpijn tot misselijkheid: er zijn veel vroege tekenen die bij vrouwen overeenkomen. Wat kun je allemaal verwachten qua eerste zwangerschapssymptomen?
www.oudersvannu.nl
Hierbij een artikel over wanneer en hoe je het beste kunt testen:
Wil je een zwangerschapstest doen omdat je overtijd bent? Check hier wanneer je precies wilt testen op een zwangerschap, hoe het werkt en wat je opties zijn.
www.oudersvannu.nl
Hopelijk volgende week goed nieuws! Heel veel succes gewenst deze week met afwachten! En we houden onze fingers crossed. Laat je het ons weten, we leven met je mee! (natuurlijk alleen als jij je prettig erbij voelt).
Groetjes Jetske