Krampjes aan 1 kant

Ik heb sinds ongeveer zaterdag een soort van menstruatiekrampjes, hierdoor dacht ik dat ik misschien zwanger zou kunnen zijn. Dat bleek dus ook zo, hoeraaaa! :D Maar nu ben ik erg bang omdat ik deze krampjes vooral aan 1 kant voel vaak. Ik moet echt stoppen met lezen op internet, maar zou dit een bbm zwangerschap kunnen betekenen? Of moet je dan echt pijn hebben?

Hoi Vanylla,Gefeliciteerd!!
Ik zou me echt pas zorgen maken als je echt pijn hebt inderdaad. Ik heb bij mijn zwangerschappen ook afwisselend kraampjes aan verschillende kanten. Er gebeurt natuurlijk van alles in die streek, dus het kan goed zijn dat het aan een kant sterker voelt. Een wonder he! Dat er nu een babytje in wording aan het groeien is in jouw buik!
Weet jij waar ik een nieuw topic aan kan maken ik kan het nergens vinden haha

Bedankt voor jullie berichtjes! Ja ik voelde net ook aan de andere kant.. ik maa me gewoon gek hihiihi. 
Nieuw topic: Bovenaan op 'Forum' klikken en dan op het forum waar je in wilt plaatsen zoals 'Zwanger Zijn'. Dan naar onderen scrollen.
Beetje chaotisch forum dit, is inderdaad niet echt makkelijk en overzichtelijk.

Ik ben nu ook 5 weken zwanger en heb al 5/6 dagen last van ''menstruatie''pijn. Ik merk ook dat ik vooral aan de linker kant veel steken heb. Vanmorgen de VK gesproken en die zegt dat het heel normaal is... 
Hopelijk steld je dat gerust :) Anders inderdaad zelf even een belletje doen naar de vk 

Dankjewel! Ja dat stelt me inderdaad gerust! Ik heb geen verloskundige, ik moet naar het ziekenhuis eerst. En daarna geloof ik ook de verloskundige in het ziekenhuis. 

Nou ik zou zeggen, zolang je geen bloedverlies hebt en de pijn niet ondragelijk is, geen zorgen!. Ik heb soms krampjes gehad; in de lies, aan 1 kant, aan beide kanten, algehele krampen. Soms zelfs dat ik dacht, gaat dit wel goed? Vaak waren het de darmen die opgeblazen waren van de hormoonstoten. Maak je geen zorgen!

Ik had ook kleine steekjes aan de linkerkant van me buik  van die plopjes.
Weetje wat het is als je steken hebt is het volgens je gevoel  niet goed en als je niks voelt is het ook weer niet goed.
Blijft irritant  helaas 

Terug
Bovenaan