Krampjes baby 4 maanden, welke voeding

<p>Hoi,</p><p> </p><p>sinds de geboorte van mijn zoontje lopen we al te tobben met zijn voedingen, we hebben oprecht al zóveel verschillende merken voedingen geprobeerd dat ik nu met mijn handen in het haar zit.</p><p> </p><p>hij heeft last van reflux waarvoor die sinds dat die 7 weken is medicatie krijgt, dit neemt de refluxklachten wel af gelukkig.</p><p>echter is het slapen nog wen groot drama. Als die wakker is is die hartstikke vrolijk, zodra die dan 1,5 a 2 uur wakker is en die langzaamaan moe begint te worden en ik hem naar bed doe begint het. Hij slaapt fan een halfuurtje en na een halfuurtje wordt die verkrampt wakker van de krampjes en pijn. Ik krijg hem</p><p>met geen mogelijkheid terug in bed. Soms lukt het om op me</p><p>arm verder te slapen maar ook dan word die meerdere keren verkrampt wakker. Ik gebruik nu sinds 3 dagen kruidvat extra care in de hoop dat dit een beetje helpt. Ik zit zo met me handen in het haar omdat hij alleen last heeft van die krampjes als die slaapt, ik weet gewoon niet meer wat ik mort doen. Iemand ervaring/advies?</p>
 
Sab simplex werkte hier n btje tegen krampjes. Maar ze moeten er in feite gewoon doorheen.. sommigen hebben ook baat gehad bij probiotica, maar bij mij deed t niks. Met iedere maand ging het weer wat beter, maar pff wat was t vreselijk, hier vooral een ramp rond etenstijd, krijsennn.. hopelijk heeft kindje 2 er minder last van..
 
Hier ook een kindje met reflux, dus heb me er wat in verdiept. Ik heb gelezen dat er vrij regelmatig een koemelkeiwitallergie onder zit. Is dat met jullie ook besproken en onderzocht? Mogelijk is de reflux bij jullie zoontje een symptoom van een onderliggend probleem (zoals een allergie) en heeft hij dus nog wel last daarvan. Ik heb deze info grotendeels uit het boek Reflux Baby.
Sneu voor hem in elk geval en ook pittig voor jullie! Sterkte!
 
Sab simplex hielp hier heeel goed. Tot ik zelf de sab simplex even ging proeven (heb zelf ook reflux) nou ik ben er per direct mee gestopr bij mijn zoon. Ik heb nog nooit zulke erge maagzuur in mijn leven gehad als toen
 
Terug
Bovenaan