krampjes en voedingstijden

Mijn zoontje van 6 weken krijgt steeds meer krampjes. Hij krijgt nutrilon 1 in combi met nutrilon forte. Wie heeft er ervaring met een andere voeding en kan je daar zomaar op overstappen?

Wat is een goed voedingsschema voor een baby van 6 weken. Die van ons is:
6x 150 cc: 8.00, 12.00, 16.00, 20.00, 0.00, 5.00.
De fles van 0.00 krijgt hij slapend. Hij weegt bijna 5kg en dan hoeft hij geen nachtvoeding meer, maar hoe bouw je dat af. Van het cb wordt je ook niet veel wijzer.
Wie heeft een idee.
alvast bedankt
groetjes van michelle
 
6 weken is in principe nog erg vroeg om een nachtvoeding af te bouwen.
Mijn zoontje is nu 18 weken.
Volgens mij kreeg hij met 6 weken 6 x 160cc. Maar met 9 weken al 5 x 200cc.
Je moet onthouden dat ze in principe niet meer dan 1 liter per dag mogen drinken. 1 keertje is niet erg.
Als hij die voeding van 0.00 slaapt, dan laat je hem slapen. Dus niet wakker maken. Grote kans dat hij dan doorslaapt tot 5 uur.
Mijn zoontje ging met 9 weken doorslapen. Om 9 uur kreeg hij dan de laatste fles en dan om 6 uur weer de volgende. Het is de eerste maanden een onzettend gevogel. Maar ik zou hem zeker 's nachts niet wakker maken als hij zelf niet wakker word.
 
Hoi Michelle,

Onze dochter is nu 8 wk en zit op hetzelfde schema als jullie zoontje. Het verschil is alleen dat zij niet meer dan 120 wil drinken, en vaak is het maar 100 cc. Ze heeft er gewoon genoeg aan, maar het houd wel dat ze s'nachts komt. Je moet gewoon op je gevoel af gaan. Je kind geeft vanzelf wel aan waar het behoefte aan heeft.

Succes gr karin
 
mijn zoontje krijgt ook nutrilon 1 en forte
hoe geef jij die combi voeding
van de cb moest ik de ene fles nutrilon 1 geven en de andere fles forte
mijn zoontje is bijna 6 weken en komt nog steeds om de 3 uur
dus krijgt 7 voedingen van 80 tot 100 ml
de cb vindt het teveel, en hij moet 6 flessen van 100 ml krijgen
hoe kan ik dat het beste doen
ik wil hem niet laten huilen omdat hij honger heeft
groetjes veronica
 
Terug
Bovenaan