Krampjes en warmte aanvallen

<p>Hoi meiden ! <br /><br /></p><p>ik ben nu ongeveer 5 weken en een paar dagen zwanger , geef veel over ( dit is normaal ) heb nu sinds een paar dagen mega dunne ontlasting en wat steken in mijn schaambeen en onderrug ( ook krijg ik een enorme warmte aanvallen hierbij . Als ik naar het toilet ben gegaan is het weer prima . Moet ik me hier zorgen om maken ? <br />heb namelijk in februari een miskraam gehad </p><p> </p><p>veel liefs </p>

Klinkt naar mijn mening meer alsof je darmen gewoon overstuur zijn. Dat hoort erbij, alles moet aan de kant en ruimte maken voor de groeiende baarmoeder.

Buikgriep heerst heel veel.. Bij ons in de familie is iedereen van de week ziek geweest. Ik ben 35w zwanger en heb nu voor dag 3 last. Gelukkig is de dunne ontlasting over maar de buikpijn en zoals jij zegt de warmte aanvallen komen en gaan.. Hopelijk is het dit bij je. En snel over. En gaat deze zwangerschap goed. Zolang je geen bloedverlies hebt is het goed zeggen ze vaak..

Haihai,

Toen ik rond de 5 weken zwanger was had ik soms zomaar spontaan diarree. Hier toen ook een vraag over gesteld maar schijnt allemaal vrij normaal te zijn omdat je lichaam ruimte aan het maken is en er heeeeel veel hormonen door je lijf gieren. Ik zal me niet te druk maken.

Terug
Bovenaan