krampjes in je buik

A

Anoniem

Guest
Ik heb sinds een aantal dagen een soort van krampjes/ steekjes in mijn buik. Wij zijn nog niet heel erg lang bezig en heb me er eigenlijk nog niet zo heel erg in verdiept.

Sinds een aantal dagen ook af en toe misselijk.. niet sochtends maar net voor de lunch op me werk rond een uur of elf (elke dag van de afgelopen week) en savonds na het eten.

Waar die krampjes/steekjes vandaan komen ik heb geen idee.. Heb het gevoel dat het niet mijn maag is.. dat gevoel ken ik wel.

Heeft iemand dit ook gehad? Mijn NOD is 19 dec.

Gr mamoetje

Hoi hoi,

Ik hoop voor je dat het raak is!
Je schreef dat je NOD de 19e is.
Als het raak is  zou het  ongeveer betekenen dat je gister of eergister je innesteling had.
Als het eitje is ingenesteld gaat het lichaam hormonen produceren (hcg, wordt steeds meer en meer) waardoor je dus misselijk kan worden. Als je al een paar dagen misselijk bent weet ik niet of dat door het hormoon komt. Er heerst momenteel wel buikgriep, gewone griep, verkouden, keelpijn. Hoor meer mensen ook over hun darmen en misselijkheid.
Die steken kunnen trouwens wel duiden op een innesteling!

Het zal erug spannend worden voor je!
Succes!

Groetjes Sientje

Dank je wel sientje, ik weet nog niet helemaal goed hoe het in z'n werk gaat. Wel een beetje in verdiept maar niet alles is blijven hangen. Ik heb sinds vorige maand een hele korte cyclus dus kan ook zijn dat mijn eitje en  NOD eerder of later zijn. wel rekening mee gehouden met klussen natuurlijk.. KLopt het ook eigenlijk dat je baarmoeder opgezet is als je je eitje heb gehad?

Bedankt voor je reactie!

gr Mamoetje

Terug
Bovenaan