Krampjes: is dit wel normaal?

<p>Hi allemaal, ons zoontje is nu ruim 9 weken en zit volop in de krampjes periode. De borstvoeding ging daardoor enorm minder, tijdje met de fles gedaan (kolven). Sinds kort weer zonder kolven, dat gaat op en af nu. Echter, als hij last heeft (en dat is vaak bv een dagdeel, kan echt uuuren duren) dan gaat hij hysterisch drinken en als hij dan uiteindelijk poept gaat dat met een hoop gekrijs en vandaag ook een enorm gegil toen het er eindelijk uitkwam. Ik schrok er enorm van. Ik snap dat krampjes vervelend zijn, maar is dit wel normaal? Het is zó zielig. :( Ik weet dat het rond de 3 maanden gaat afnemen, maar vroeg me even af of ik dit moet aangeven bij het CB of zo? Of even doorbijten nog? Hij groeit overigens erg goed en komt niks te kort, als hij het kwijt is, lacht hij al regelmatig. Het is niet zo dat hij de hele dag perst enz. Maar wel echt een groot deel van de dag gaat zo...</p>
 
Ik zou gewoon even je huisarts of het consultatiebureau bellen.. Kan nooit  geen kwaad als ze er eventjes naar kijken, ik vind dit wel heftig klinken. 
 
Heb je eventueel al een link kunnen leggen tussen wat jij aan voeding tot je neemt en de hevigheid van de krampjes? Ik merkte bijvoorbeeld dat mijn zoontje best veel reageerde als ik iets met veel (gesmolten) kaas had gegeten.
Hoop dat de krampjes snel minder zijn!
 
Zijn poep is perfect en hij groeit ook erg goed m, dus hij kan wel wat hebben. Maar de krampjes zijn ondertussen zo erg dat ik hem niet meer getroost krijg, ook als hij niet echt symptomen laat zien van de krampjes. Hij ligt nu eindelijk te slapen na een hele ochtend niet slapen, en hij blijft maar nasnikken in zijn slaap. Vreselijk, voel me echt een slechte moeder. Ik gaf een tijdje de bv via een fles (gedeeltelijk), dat leek te helpen want hij slikt met bv meer lucht in. Het gegil is nu al over gelukkig. Maar krijg hem niet meer goed getroost en aan het slapen. En soms dan weet ik het gewoon niet meer, wat te doen. Zit er een beetje doorheen. Laten huilen probeer ik nu zelfs ook maar, maar natuurlijk is ie nu alleen maar meer verdrietig. Hij is nu 9 weken, ik hoop dat de krampjes snel afnemen...
 
Terug
Bovenaan