krampjes met eisprong

A

Anoniem

Guest
Nou meiden t wachten duurt wel lang voor ik ongesteld moet worden en vinden jullie ook niet dat je enorm veel dikke buiken ziet op straat. Ik heb wel krampjes gevoeld op de dagen dat ik mn eisprong heb en die ik normaal ook voel en goh wat hebben we geklust, dus ik denk niet dat ik zwanger ben, jammer maar we gaan gewoon door en stilletjes blijven we natuurlijk hopen

hoi   wanneer moet je ongi worden dan? ik 1 juli.... (hoop het niet natuurlijk)./

ik heb ook vanaf het moment dat ik mijn eisprong heb gehad deze maand krampjes en steekjes in mijn buik en onderbuik... een soort drukkend gevoel?! heb jij daar ook nog last van of is het alleen bij je ei geweest?

ja dat van die zwangere vrouwen klopt wel hoor,,, om gek van te worden zelfs haha! (ik werk in een winkel en dan is het helemaal een ramp) maar het gaat ons ook een x lukken en dan steken wij ongetwijvelt anderen de ogen uit  hihi!!

liefs sas

Hoi Sassie.

Ik moet 2 juli ongi worden dus dat is vlak achter elkaar, spannend hoor. Ik was vorige maand 5 dagen overtijd, test gedaan negatief toen werd ik ongi maar heel weinig en maar 1.5 dag. Was juist de laatste 3 maanden best regelmatig. Nu heb ik steeds n opgezette buik, wat ik normaal ook wel heb zo af en toe maar nu kan ik m niet echt meer inhouden, voelt gewoon raar. Kan natuurlijk nooit nu al n dikkere buik hebben maar hij voelt wel anders. Als ik normaal mn eisprong heb krijg ik krampen in mn onderbuik, die heb ik nu ook wel n beetje gehad. In t begin dacht ik echt zwanger te zijn maar nu ga ik echt wel meer twijfelen en denk ik t meer niet te zijn. Je voelt ook ineens van alles, krampjes aan de zijkant, wisselstemmingen. Maar ja, we wachten maar af. Voor jou natuurlijk ook duimen, we houden mekaar op de hoogte

Groetjes Simone

hoi hoi ik moet woensdag de 28ste ongesteld worden....heb vorige week mijn eerste iui behandeling gehad...heb al een week het gevoel dat ik ongesteld moet worden terwijl ik dat normaal 2 dagen van te voren heb....mijn borsten voel ik ook...maar ook dat heb ik normaal gesproken...wat onzeker allemaal!!! word nu al gek....jullie ook succes natasja

spannend he? nou ik zit echt te wachten tot het moment dat de zijkant van mijn borsten zeer gaan doen!! dat is voor mij echt een teken, heb het 2 x meegemaakt dat het toen raak was (helaas hield het geen stand), maar ik voel tot noch toe niks!?  maar het kan ook nog, het duurt nog ruim een week he? probeer er niet te veel aan te denken maar dat gaat echt niet! ik heb er een raar gevoel bij deze maand... afwachten maar....

natasha... ik hoop voor je dat je goed nieuws kunt brengen de 28ste hoor! wat zul jij in spanning zitten meid!

liefs sas

Nou Natasja voor jou is t zeker spannend zeg en Sas, ik voel altijd de zijkant van mn borsten wel als ik ongi moet worden, zo zie je maar dat t voor iedereen weer anders is.

Nou toi toi meiden.

Simone

Terug
Bovenaan