krampjes of niet?

mijn dochtertje van 6 wk heeft sinds de overgang naar fles moeite met poepen. maar of dit nou krampjes zijn? het moet hard persen om het eruit te krijgen, loopt dan rood aan en krijgt klam voorhoofd. kan ik om haar te verlichten iets tegen krampjes halen of is dit een ander probleem?
 
Een kindje heeft zoiezo tijd nodig om te wennen aan de overgang van borstvoeding naar flesvoeding. Als je denkt dat het de harde ontlasting is zou je iets meer water erbij kunnen doen. Kan geen kwaad. Het werkt goed.
Als je echt denkt dat het krampjes zijn (had ze dat ook al bij de bv?) overleg anders met het cb. Je kan ze altijd bellen. Om zomaar zelf een andere voeding te geven zou ik niet doen, overleg eerst omdat je niet zeker weet wat het is.
 
Hoi,

Ik ben het eens dat ze moet wennen aan de overgang. Wisseling van voeding werkt dit meestal op gang, dus ook als je overstapt naar voeding tegen krampjes. Krampjes zijn over het algemeen 's avonds en dan strekken baby's heel erg met hun beentjes. Bij ons heeft het geholpen om te wiegen op zijn zij en de beentje proberen gebogen te houden (vergt wat kracht af en toe), ter ontspanning.

veel suc6
 
Terug
Bovenaan