krampjes tijdens het drinken

mijn zoontje van 6 weken heeft krampjes tijdens het drinken waardoor hij zijn fles nooit helemaal leeg drinkt. hij begint dan te huilen, wordt rood en begint mt zn beentjes en armpjes te trekken en wil dan de fles niet meer. Ook heb ik het gevoel dat hij soms op de fles zuigt ipv drinkt waardoor de fles vacuum zuigt en er niks meer uit komt. we gebruiken nu een fles van Avent en hiervoor van Avent ook zijn we al overgestapt op de Nutrilon Omneo en hebben we Cinababy en infacol gebrobeerd.
iemand een idee wat we hier aan kunnen doen?
 
Kan het ook niet zijn dat hij huilt omdat hij boos wordt? De Omneo is wat dikkere voeding. Is de speen wel groot genoeg? Kan me bijna niet voorstellen dat hij tijdens het drinken al krampjes krijgt. Zo snel gaat die spijsvertering niet.
Ook omdat je zegt dat hij de boel vacuum zuigt en dat er niks meer uitkomt, dat hij gewoon huilt van nijd of frustratie ipv pijn....
 
Kan het ook niet zijn dat hij huilt omdat hij boos wordt? De Omneo is wat dikkere voeding. Is de speen wel groot genoeg? Kan me bijna niet voorstellen dat hij tijdens het drinken al krampjes krijgt. Zo snel gaat die spijsvertering niet.
Ook omdat je zegt dat hij de boel vacuum zuigt en dat er niks meer uitkomt, dat hij gewoon huilt van nijd of frustratie ipv pijn....
 
Hi,

Kan hij niet last van zijn maagje hebben? Onze Isa begint ook al tijdens het eten te rekken en te strekken, vandaag kregen we te horen dat ze haar voeding niet goed verteert en dus ook pijn heeft; een koemelkintolerantie.

Ik zeg niet dat jouw kindje dat heeft, maar als cinabay en infacol niet helpen, ligt het misschien eerder aan de maag, omdat hij tijdens het drinken al begint te verkrampen.

En trekt hij zijn beentje op of strekt hij ze juist uit? Want bij krampjes trekken baby's de beentjes op. Onze Isa strekt zichzelf helemaal uit, wordt net een plank, vandaar dat ik zelf al dacht dat het meer met haar maag te maken had.

Gr. Tamara.
 
Terug
Bovenaan