Krampjes tijdens slaap?

<p>Een half uur na de nachtvoeding begint mijn dochter van 4 weken grom/kreun/steun geluiden te maken. Ze zet zich af tegen het voeteneind en lijkt zich samen te treken.</p><p>Ze huilt echter niet (soms wel na een kwartier) en heeft haar ogen gesloten (dus ze slaapt?) Zouden dit krampjes kunnen zijn en zo ja, wordt dit herkend? En zo ja, pakken jullie de baby op als dit zo is, ondanks dat ze lijkt te slapen en niet huilt?</p><p> </p>

Herkenbaar! Dochter doet dit ook al een tijdje en ik denk inderdaad dat dit krampen zijn. Ze slaapt in een wiegje naast mij. Ik leg vaak vanuit mijn bed een hand op haar buikje en geef een speentje. Dit werkt meestal voldoende en blijft daardoor lekker in haar bedje liggen. Zolang ze niet huilt pak ik haar er niet uit. 

Mijn zoon kan ook onwijs kreunen in bed.. Maar huilt ook niet en slaapt gewoon. Dus ik laat het zo. Inmiddels slaapt ie ook lekker door ondanks zn gekreun

Ik herken dat dus ook... mijn zoontje is 9 weken en in de nacht kreunt hij enorm en strekt zich uit.. dit houd echt wel een hele tijd aan... vind zo sneu..

Terug
Bovenaan