Krampjes van chamodent druppels

Hallo mama's,

Hebben meer moeders/vaders gemerkt dat hun baby krampjes kreeg van de chamodent druppels van vsm?
Ze is 3 maand, en haar eerst tandjes lijken erdoor te komen. Sinds ik sinds vanmorgen de chamodent druppels gebruik heeft ze ineens last van krampjes en wil ze niet meer slapen.

Druppels gewoon niet meer gebruiken. Ik heb ze bij mn beide dochters nooit gebruikt. Ze hebben allebei een mond vol tanden nu en ze hebben die druppels nooit gemist hoor ;) Ik snap nooit zo goed wanneer je d ie druppels dan moet geven, het duurt namelijk gerust een paar weken voor een tandje echt door is. Geef je die druppels dan wekenlang dagelijks? Ik heb ze nooit gemist in ieder geval..

Ik denk dat het niet slapen eerder door doorkomende tandjes komt dan door de druppels. 
Bij ons deed chamodent helemaal niets voor onze dochter. Wel fan van dentinox. Veel beter. 

Ze hebben nog tot 2 jaar ruim last van doorkomende tanden en kiezen en de kiezen zijn het ergste dan geef je ook niet dagelijks iets. Het doet weinig charmodent. 3 maanden is ook nog erg vroeg? Gemiddeld is 7 maanden. Het kan natuurlijk! Bijtring geeft meer plezier denk ik.

Terug
Bovenaan