krampjes van Losec?

Hallo,

Mijn zoontje thijmen krijgt voor zijn reflux nu mortilium en losec. De zuurbranden, waar hij zo last van had, zijn nu wel weg maar dit heeft plaatsgemaakt voor ernstige krampjes. Mijn kleine man, nu 3 maand, heeft er echt de hele dag al last van en kreeg vanmiddag ook zijn eerste prik. Deze was al uitgesteld ivm het starten van de medicijnen maar om het nu weer uit te stellen... Vanavond gingen de krampjes ook in alle hevigheid verder en nu slaapt hij even. Hij is doodop... Ik ben er radeloos van. Eerst de onrust van de zuurbranden nu dit. Morgen maar even de kinderarts bellen. Hij heeft eigenlijk nooit last gehad van krampjes  maar vanaf dinsdag,  toen we overgestapt zijn van Zantac naar Losec, is het helaas helemaal mis. Ik vind het zo zielig en weet me even geen raad meer. Heb vanmiddag bij het bureau ook maar even een potje gehuild . Tot overmaat van ramp heeft mijn man vanavond kantinedienst van de tennis. zul je altijd zien dat dit samenvalt. Ik zal maar eens gaan kijken naar mijn kleine man. Hij ligt beneden in de wipper te slapen...

Liefs Esther
 
Hoi,
Zielig voor je kleine man dat hij er zo`n last van heeft. Waarom zijn jullie overgestapt naar andere medicatie? Van losec is wel bekend dat je er darmklachten van krijgt. Kijk op www.apotheek.nl daar kun je alle informatie over medicijnen terugvinden. Kun je geen cinababy druppels geven voor de krampjes? Eigenlijk denk ik geen optie, want je haalt het probleem niet weg. Maar ja, je moet toch wat! ik denk dat ik de dokter zou bellen en vragen om andere medicatie, of de oude weer terug. In ieder geval zou ik wel vandaag bellen als je het niet ziet zitten aangezien het weekend wordt en als je dan de dokter belt moet je naar de huisartsenpost en daar zit je denk ik ook niet op te wachten. Sterkte ermee,
Gr jeanette ( mama van vera)
 
Terug
Bovenaan