Krampjes vooral in de nacht?

<p>Hallo dames,</p><p>ik ben even benieuwd naar jullie ervaringen. Onze dochter van ruim 2 weken slaapt overdag prima na iedere voeding. Ze krijgt zichzelf niet in slaap maar na even rondlopen en daarna op mijn borst valt ze in slaap en kan ik haar wegleggen. </p><p>Sinds een paar nachten lijken de bekende krampjes bij haar op te spelen maar dan alleen bij haar (borst)voeding van 22:30 en 3:30. Ze ligt niet heel erg te huilen maar flink te spartelen met haar benen en ze maakt kreunende geluiden, je ziet aan haar dat ze pijn heeft. Na het even aan te kijken neem ik haar bij me om te troosten. Na een uur kan ik haar weer wegleggen maar wordt ze weer bijna wakker voor de volgende voeding en begint het weer opnieuw.</p><p>Wij snappen niet zo goed waarom dit alleen bij haar avond voeding is, ik hou haar ongeveer een half uur omhoog na de voeding.</p><p>Hebben jullie misschien nog tips of wordt het de komende weken afzien totdat haar darmpjes helemaal goed werken?</p><p>(zijn al met haar onder behandeling bij een osteopaat ivm slecht aanhappen en heel onrustig zijn)</p><p>Alvast bedankt voor de tips!</p>

Onze zoon had de eerste weken altijd krampjes/onrust in de avond (rond etenstijd begon het tot middernacht ongeveer), maar ook wel eens 's nachts. 
Je kunt er niet zoveel aan doen, behalve troosten en het zo comfortabel mogelijk voor haar maken. Onze zoon vond een warm kersenpitkussentje op z'n buik fijn en zoog graag op mijn pink als hij krampjes had. 

Hier heeft mijn baby van 3 weken ook last van. 't kan met je eten te maken hebben. Wat je gegeten heb zit 6uur daarna in je melk en een half uur nadat je baby heeft gedronken kan dan krampjes krijgen. Mijn baby krijgt bijvoorbeeld krampjes van knoflook. Ik ben sinds een paar dagen begonnen met infacol dat zijn druppeltjes voor krampjes en werkt goed! 

Terug
Bovenaan