Krampjes.. wat proberen jullie ertegen?

Giacomo is nu bijna 4 weken en heeft steeds meer last van krampjes. Hij kan dan echt best lang en zo heel doordringend huilen..
We wandelen met hem rond, buik tegen buik.. we masseren zijn onderbuikje, knuffelen met hem, proberen hem af te leiden met muziekjes en kijk-dingetjes, maar alles helpt maar voor even.

Wat proberen jullie zoal, en helpt het?
Iemand ervaring met rooibosthee of venkelthee, of met het laten staan van melkproducten?

Bedankt alvast!
Groetjes Ilse Caraffi

Hey,

Jochem is morgen 2 weken en heeft met name 's avonds behoorlijke krampjes.
Zo zielig het is hier zelfs een paar avonden zo erg geweest dat ik er zelf van moest huilen.
Tjee zeg die machteloosheid en idd alles helpt idd maar even.
Wij waren begonnen met cinababy daar hadden we goede ervaringen mee met Floortje maar nu deed het niets.
Nu kreeg ik de tip van een kennis infacacol te proberen.
Bij haar had het wonderen verricht zal ik maar zeggen..........
Wij zijn er sinds zondag mee begonnen en ik moet zeggen we zien resultaat....hij huilt nog wel 's avonds maar is veel meer ontspannen.
Maar het gaat wel al beter....op het doosje staat dat je binnen een week het beste resultaat ziet.
Zolang je het voor elke voeding geeft.
Tja en verder denk ik dat je er niet zo heel veel aan kan doen het is een fase waar ze door heen moeten en ik ben van mening dat het ook vaak een combi is met het nationale huil uurtje....
Dat neemt niet weg dat het erg zielig is en dan met al die hormonen................

liefs louise

Terug
Bovenaan