krampjes, wie heeft er tips?

Wij zijn de trotste ouders van een mooie meid van 2,5 week. sinds zondag heeft ze veel last van krampjes en slaapt daardoor ook slecht. ze huilt veel en loopt dan helemaal rood aan. we hebben infacol geprobeerd maar daargaat ze erg van spugen, ik gebruik nu wel venkelthee die ik zelf drink en die ze via de borstvoeding binnen krijgt. heeft iemand anders nog tips?

alvast bedankt!
 
Misschien dat je ook rooibosthee kunt gebruiken. Moet je wel de echte afrikaanse hebben en dan 20 cc in haar flesje doen en op laten drinken, misschien werkt dit. Of haar op haar buik leggen en zo laten slapen. En wat ook nog kan is haar voetjes masseren dit werkt ook goed voor haar ontlasting en over haar buikje met de klok mee draaiende masage. Hopelijk kun je hier iets mee mocht het allemaal niet helpen ga dan even naar het cb en vraag evt. even om advies.

Groetjes Caatje
 
Hi,

Het is bij ieder kind anders. Voor onze dochter hebben wij iets van de homeopaat gekregen. Voor onze zoon gebruikten wij cinababy.

Wat wij bij beide tegen de acute pijn deden was een hele warme hydrofiel tegen hun buikje leggen. Door warmte wordt de pijn minder. Helaas gaan de krampjes niet weg.

Sterkte.

Gr. Tamara.
 
Hoi
Wij hadden het zelfde probleem met onze baby toen die 2,5 week oud was ( nu 4,5 maand), en we hebben toen bij een reformwinkel/natuurwinkel een fles echte pruimensap gehaald( nadat ook cinebaby niet werkte)
Ik deed 1 theelepel pruimensap op een flesje, en dan om de andere fles, en het heeft 2 dagen geduurd en de kramp was over, ik heb het nog uit voorzorg 1,5 week geven en daarna nooit geen last meer gehad.

Succes gr Danielle
 
Hoi
Wij hadden het zelfde probleem met onze baby toen die 2,5 week oud was ( nu 4,5 maand), en we hebben toen bij een reformwinkel/natuurwinkel een fles echte pruimensap gehaald( nadat ook cinebaby niet werkte)
Ik deed 1 theelepel pruimensap op een flesje, en dan om de andere fles, en het heeft 2 dagen geduurd en de kramp was over, ik heb het nog uit voorzorg 1,5 week geven en daarna nooit geen last meer gehad.

Succes gr Danielle
 
Hoi
Wij hadden het zelfde probleem met onze baby toen die 2,5 week oud was ( nu 4,5 maand), en we hebben toen bij een reformwinkel/natuurwinkel een fles echte pruimensap gehaald( nadat ook cinebaby niet werkte)
Ik deed 1 theelepel pruimensap op een flesje, en dan om de andere fles, en het heeft 2 dagen geduurd en de kramp was over, ik heb het nog uit voorzorg 1,5 week geven en daarna nooit geen last meer gehad.

Succes gr Danielle
 
hoi,
Late reactie misschien.
Ik had precies hetzelfde met mijn zoontje, ben zelfs in het ziekenhuis met hem geweest voor onderzoek. Het is zo dat ze niet spugen van Infacol, dat is onmogelijk.

Bij ons was het ook een fase en we geven nu (na 6 maanden) 1x per dag nog infacol, gaat nu super en nooit krampjes meer.

Zou zeggen, vraag een onderzoekje in het ziekenhuis. Misschien heeft je kindje wel last van obstipatie? dat had mijn zoontje wel, dat is inmiddels ook over gelukkig met zakjes poeder laxeermiddel.

succes in ieder geval weet hoe hulpeloos je je voelt!

groetjes lMarieke
 
Terug
Bovenaan