Krampjes

<p>Goedemiddag ik heb een lieve dochter gekregen 4 weekjes geleden alleen me arme meid heeft heel veel last van die rot krampjes ze ligt nu even in me armen te slapen maar hiervoor was een half uur ontroostbaar ee hebben al inflaconol alleen iemand nog andere tips</p>

Gefelciteerd! Hmm.. Ja ik liep altijd met Nova op mn arm. Dan legde ik haar op haar buikje op mn arm met dr hoofdje in mn hand. En zo liep ik een beetje met dr. 
Ik ga je eerlijk bekennen; ik was heel druk met op mn eten letten zodat ze geen kramp kon krijgen van me borstvoeding. Maar het hielp niet, krampjes had ze toch wel. En al irriteerde ik me er toen heel erg aan als iemand zei "tis een fase, je moet er maar door heen", het is wel echt zo ?. Ze heeft er een week of 3 echt goed last van gehad, en niks hielp echt.... maar we zijn er door heen gekomen. Nu is ze bijna 15 maandjes en was ik het al lang vergeten tot ik je vraag zag hihi. 
Het is alleen zo zielig voor die kleine, he? Hart verscheurend dat ze zo'n pijn heeft ?

Hoi,
wat vervelend voor je kleine meid en voor jullie. Krampjes zijn zo naar! Bij onze dochter hielp sap simplex echt heel goed en bij ons zoontje infacol weer. Dus het is soms even proberen waar je kindje goed op reageert.
verde gebruikte ik bij beide zo’n klein baby pittenzakje op de buik. Dat was echt heel fijn! Kipkep woller pittenzakje heten die.
misschien kun je hier iets mee, sterkte en hoop dat het snel beter gaat.

Ik ga pittenzak eens bestellen ja echt vreselijk ze gaan helemaal overstuur en kijken je dan aan van help me ik zelf ook even mee moeten huilen gewoon omdat je bijna niks kan doen vreselijk 

Hallo:)
Zielig is dat he? Onze kleine meid had ze helaas ook:(
Ik heb toen de kraamverzorgster een berichtje gestuurd om te vragen of zij iets wist en zij dat ik infacol kon gaan halen. 
Het is een natuurlijk iets zij ze, dus zit geen troep in. En het werkte meteen! Na 3 weken had ze ook geen krampjes meer!
Kun je bij de Kruitvat halen kost 7.99 dacht ik. 
Succes en hopelijk is ze er snel vanaf! 

Terug
Bovenaan