krampjes

A

Anoniem

Guest
Hallo Ladies,

ik had nog een vraag.

ik lees uit jullie verhalen dat er veel vrouwen zijn die voor en op de nod dag en ook erna wat menstruatie achtige klachten hebben zoals gespannen borsten en lichte krampen , duizelig enz....

maar zijn er nu ook daadwerkelijk vrouwen die ondanks deze manstruatie achtige klachten toch zwanger bleken te zijn?????

ik was er wel benieuw  naar want als er geen vrouwen zijn die met deze klachten zwanger worden , vindt ik dat je bij jezelf valse verwachtingen kweekt door telkens te denken : he met die menstruatie klachten kan ik ook zwanger zijn en dan blijkt 2 dagen later dat je toch ongi wordt en de klachten gewoon daar mee te maken hadden. En dus weer een teleurstelling.

ik hoor wel van jullie en misschien is dit ook een vraag voor op het forum Zwanger zijn.

groetjes allemaal

hoi!
Zeker kunnen deze klachten ook bij het zwanger zijn horen..
Ik heb het nog geen maand geleden weer meegemaakt.
[Ook de vorige zwangerschappen heb ik dat nog weken na de positieve test gehouden hoor.]
Was toch echt zwanger, en dat ''ik word ongi gevoel'' houd soms wel weken aan hoor.
Helaas ging het na bijna 8 wk mis, en zitten we nu op een nieuwe ronde te wachten.
Als je dat gevoel hebt kan het echt nog raak zijn hoor!
Succes, en wanneer is je nod?
De mijne weet ik niet, denk zelf de 25e...
Dan kunnen we weer aan de slag..dus kom maar op!
Groet R

sorry, lees net elders dat je vandaag nod hebt!!
spannend!!
Groet R

Hai Bonus,

Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook echte signalen dat ik ongi zou worden. Zelfs de dag voor mijn NOD verloor ik wat bruin slijm en dacht ik dat de rode duivels zouden komen. Ik bleek de dag erna zwanger. Dat staat me nog heel helder voor de geest. Ik probeer zelf nu ook te bedenken wat ik nog meer voor symptomen had, maar helaas weet ik het niet helemaal meer (had wel pijn in mijn liezen destijds, heel vreemd). Mijn man vroeg ook al, herken je al wat van de vorige keer, maar niet dus. Ik heb pas 4 oktober mijn NOD, moet dus nog even wachten...
Succes!!!

liefs
Fee Julia

Terug
Bovenaan