Krampjes

He hallo,

Wie heeft de goude tip voor krampjes? mijn zoon van 8 weken krijst het uit tijdens de fles van de pijn. Hierdoor drink hij zijn fles nooit leeg. We hebben al sabsimplex geprobeert de Nederlandse variant hiervan, homeopathische start voor mama en kind. Niks lijkt er te werken ook niet met de beentjes fietsen babymassage. Niks lijkt te werken voor mijn arm mannetje wie heeft de tip?
 
Weet je zeker dat het krampjes zijn en niet bijv verborgen reflux?
Sws is probiotica geven super goed! Onze dochter had dit ook wel als ze meer dan een dag niet had gepoept. Mijn zoontje huilde door verborgen reflux..
 
Wat vervelend dat hij zo’n last heeft bij het drinken van de fles! Heb je ook al verschillende flessen/spenen geprobeerd? De gouden tip heb ik niet maar we zien hier wel verbetering sinds we de avent anti-colic fles gebruiken en dan met speen 1. Ons mannetje is ook 8 weken oud en een gulzige drinker waardoor hij ook veel last had. De krampjes zijn niet weg maar de voedingsmomenten wel rustiger! Misschien het proberen waard. En verder fingers crossed dat we bijna uit de krampjesfase zijn! Sterkte!
 
Ai…wat vervelend zeg! Ons dochtertje is ook 8 weekjes nu. Wij gebruiken de difrax-s fles, groot succes hier. De dr browns gaven vreemd genoeg veel meer kramp/lucht. En verder ben ik echt een voorstander van probiotica, nagenoeg geen kramp meer! Hoop dat het snel opknapt voor jullie allebei :) ?
 
Naar de osteopathie die kan zeggen waar het vandaan komt. En wij kregen de tip om de lucht uit het buikje te halen. Duimen in de knieholte vingers onder op de buik knieën hoog naar de buik trekken dat 10 x dan hoor je windjes eruit gaan. Hoop dat je de beschrijving snapt
 
Terug
Bovenaan