krampjes

Hoi meiden.

Het lijkt er op dat onze lisa van 9 weken opeens weer last heeft van krampen.
Ze is al sinds gistermiddag vrij veel aan het huilen. ook schopt ze erg met de beentjes.

Ik gebruik weer cinababy.
Heeft iemand nog andere goede tips.
Joyce misschien.......

groetjes geanda
 
Hoi Geanda, (mooie naam)

Na dat gedoe van van de week weet ik eerlijk gezegt niet of dit sarcastisch bedoeld is maar dat laat ik in het midden.

Wat bij krampjes helpt is warmte een warme hand het buikje wat maseren (met de klok mee wrijven) een handdoek die bv verwarmd is in de droger (in de winter kan dat op de kachel) Die leg je dan op de kleertjes nooit op de blote buik.
Of samen lekker buik aan buik liggen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes joyce mama van Mara
 
Hallo,

Ik weet niet of je fles of borstvoeding geef. Maar ik ben overgestapt op Omneo 1 van Nutricia. En dit werkte heel snel. Dit hebben we wel gedaan in overleg met het CB. Zij zijn er niet zo happig op om zomaar over te stappen op andere voeding. Omneo 1 helpt tegen darmkrampjes. Groetjes Natasja
 
Een badje wil ook wel eens helpen. Bij ons was het gewoon een kwestie van met haar rondlopen tot ze in slaap viel. Wel zielig hoor, als zo'n kleintje zo moet huilen. Maar je kan er helaas heel weinig aan doen. Rond een maand of drie gaat het meestal vanzelf over, als de darmpjes gerijpt zijn (schrale troost, ik weet het).

Vaker kleine beetjes voeden wil ook wel eens helpen, dan krijgt ze niet in één keer een plens melk binnen. Kleine beetjes kunnen haar darmen misschien beter verwerken. En je kan inderdaad zelf venkelthee of rooibosthee drinken.

Sterkte ermee!

Pauline
 
Terug
Bovenaan