krampjes

Hallo,

Lotte kreeg in het begin ook borstvoeding en toen kreeg ik de adviezen om zelf venkelthee te drinken en Lotte ook 2 á 3 theelepeltjes te geven voor de voeding.
Letten op de voeding en elke dag in een lekker warm badje.

Succes en groetjes van Mieke
 
Ik heb nog 4 flessen sab simplex staan word alleen in duitsland verkocht bij alle apotheken help echt heel goed er zijn vast wel veel dames hier die er veel ervaringen mee hebben dus als je geinteresseerd bent kun je me mailen spoor62@hotmail.com Als je er meer over wilt weten kan je op www.google.nl sab-simplex intoetsen en dan zie je er alles over. groetjes karima
 
Mijn dochter had in het begin ook veel krampje, maar haar poep was gewoon zacht, dus daar kon het probleem niet liggen. (Soms zaten er zelf negen dagen tussen de poepluiers)Ik heb cinebaby gebruikt van vsm, dit hielp wel, maar helemaal kramploos was ze pas na een dikke drie maanden

Succes
 
Hallo allemaal,

Mijn zoontje is te vroeg geboren, en krijgt nu Friso prematuur als voeding, maar hij heeft heel erg veel last van krampjes.Ik kan dus niet over stappen op een andere voeding, omdat hij dit moet krijgen totdat hij 3500 gram is (en dat is hij nog lang niet).Dan is dus nu mijn vraag.....Wie heeft er tips voor mij om zijn leed een beetje te verzachten?????Borstvoeding lukt niet omdat t door de omstandigheden heel erg terug is gelopen. groetjes
 
Terug
Bovenaan