krampjes

Ons dochtertje is nu ruim 9 weken oud en heeft al van het begin af aan last van krampjes. Ik gebruik sinds de 3e week Friso Comfort en dat helpt wel redelijk in combinatie met Cinababy. Sinds anderhalve week gebruik ik ook Friso Extra voor de laatste voeding en sinds een dag of 5 meng ik de beide voedingen omdat ze anders geen voldoening heeft van haar fles. Ze krijgt 4x150+5, waarvan 3 scheppen comfort en 2 extra en haar laatste fles krijgt ze 210+7 extra. Haar ontlasting was altijd goed en normaal, maar sinds ik de voedingen meng heeft ze WEER veel last van krampjes en harde ontlasting en heeft daar erg veel last van. Ik doe ook al sinds gisteren 10cc extra water erbij, maar dat lijkt ook niet echt te werken. Ik hoop dat jullie een oplossing weten, want ik weet niet meer wat ik er tegen kan doen. Groetjes Daantje
 
Hoi Daantje,

Ze mag maximaal 1 liter voeding.
Dus 5 x 200ml voeding. Dan heeft ze waarschijnlijk meer voldoening als met 4 x 150.
Omdat ik vind dat bij Friso Comfort het niet echt meer ml wordt als je er schepjes bij doet, doe ik altijd 210 water en 7 scheppen, dit is dan ongeveer 220ml.
Ze laten meestal toch wel een beetje staan, dus ze komen niet boven de 1 liter voeding per dag.
Ik heb toen ook Friso extra geprobeerd, en mijn mannetje kon er ook niet tegen.
Hij is nu 4 maanden en ik gebruik de Friso Comfort al 3 1/2 maand.
Ik meng het niet met een andere Friso.

Groetjes, Meta.
 
hallo daantje

Ik gebruikte hylacforte dat kun je kopen bij de gezondheidswinkel het werkte perfect aleen je moet het wel tussen de voedingen in geven maar het heeft bij mijn zoontje perfect geholpen. Ik heb de tip van het cb gehad het is een biologisch middel echt een aanrader.

Mijn zoontje liet daarnaa aleen maar leker scheetjes zonder dat de darmpjes vervelend deden.

groetjes natasja sterkte ermee
 
Wat ik gebruikt heb bij mijn dochtertje (ze is nu 8 weken) is eerst lijnzaadolie. daar 2 druppeltjes van in de flesvoeding. Toen dat bij haar niet meer hielp heeft ze 5 dagen elke ochtend een klisma gekregen van de dokter om het het goed op te schonen. Dat was zo een verademing voor haar. Nu heb ik van de dokter lactulose gekregen. 1 x daags doe ik dat door haar voeding en ze heeft helemaal geen last meer van verstopping. Dit mag ik voorlopig nog blijven gebruiken. Ik gebruik ook vanaf week 3 Friso Comfort. Veel water geven tussen door helpt ook. Ik weet hoe vervelend het is om je kindje zo overstuur te zien als ze moet poepen. Het doet gewoon zeer én dan komt er nog maar een keuteltje. Veel succes en gewoon naar de dokter gaan. Liefs x
 
Ik gebruik ABC Dophilus. Een mespuntje in elke fles en ik moet zeggen dat het de krampjes een stukverminderd.
Je kunt het bij een reformhuis kopen en is ong.24 euro.
 
Terug
Bovenaan