Krampjes

Hallo allemaal,

Mn dochtertje van bijna 2wkn heeft erg last van krampjes. (Ik ben aan het afbouwen met borst voeding.) Sins ze Flesvoeding krijgt is het mis. Ze krijgt ook al venkeldruppels, maar heb het idee dat ze daar erg misselijk van wordt.

Hebben jullie nog tips????

Liefs Vano en Ninthe

Hoi Vano,

Bij Felina hebben de cinababy druppels van VSM altijd goed geholpen.
Je kan dit kopen bij de drogist of apotheek.

Groetjes,
Marjolein (moeder van Felina 06-04-06)

hoi
Inderdaad, bij mijn dochters hielp Cinababy ook goed.
Kijk ook eens of het gat van de speen niet te groot of te klein is.  Misschien krijgt ze teveel lucht binnen ?
groetjes Melanie

Hoi Vano en Ninthe,

Bij Ryan hebben ook de cinnadruppels van VSM heel goed geholpen. Maar volgens mij kan
het ook komen ivm verandering van voeding. de darmpjes moeten hier namelijk eerst aan
wennen en daar kunnen ze veel last van hebben.

Ik masseerde ook iedere ochtend en s'avonds na het baden zijn buikje met baby massage olie van Weleda.

Groetjes mama van Ryan

Mijn zoontje had ook erg last van krampjes en ook de druppels hielpen niet.
Ik heb toen nieuwe flessen aangeschaft van   tomsbabycare bfree flessen.
Hierin zit een systeem om te zorgen dat de overtollige lucht niet in de darmen komt.
ik had toen wel avent flessen voor Jan met de korte achternaam over maar sinds we de flessen hebben heeft hij geen last meer van krampjes gehad.

echt super!
Kijk maar eens op de site www.tomsbabycare.nl

succes!

groetjes Sandra

Hoi,

Toen de krampjes bij ons echt uit de hand liepen hielp overstappen op Omneo voeding erg goed.
Op het cb raadden ze af om te vaak en te snel over te stappen, maar na een aantal dagen 20 uur huilen per 24 uur konden ze de pot op.
Nu nog steeds wel spijt dat ik het niet eerder gedaan had, mijn gevoel gaf aan dat het niet goed was maar ja het cb he.
In drie dagen was het over en het is nooit meer terug gekomen.

Groetjes

hoi,

vervelend he die krampjes,onze dochter heeft er ook behoorlijk last van gehad,over het algemeen kunnen ze er tot 3 maanden wel last van hebben is ons verteld,dan werken de darmpjes pas zoals het hoor.
wij zijn toendertijd van friso naar friso comfort overgestapt en dat hielp heel goed.
verder hebben ook wij druppels ervoor gebruikt,die hielpen minder goed bij haar hadden wij het idee,wat ik van een collega heb gehoord is dat je je kindje ook in bad kunt doen,dit helpt te ontspannen,je hebt er zelfs speciaal badolie voor,naam ben ik even kwijt.
hopeli8jk gaat het snel wat beter,succes ermee!

groetjes Corien

Terug
Bovenaan