krampjes!!!!!!!!!

Hoi dames,
 een klassieker, Isis (7 weken) heeft de laatste dagen ontzettend veel last van krampjes, echt pijnscheuten, ze slaapt er slecht door en raakt ontregeld, zo zielig........We geven haar nu Cinababy druppeltjes, wat de pijn een beetje verzacht (niet lang) Masseren, op onderarm ronddragen enz.  helpt maar tijdelijk. Volgens cb is dit de piekperiode van krampjes en kan het hoogstwaarschijnlijk geen kwaad, kan wel zijn, maar ons meiske is helemaal van streek en terecht ( ik ook trouwens) Ze krijgt flesvoeding, gelukkig heeft ze gewoon honger en drinkt ze haar  flesjes helemaal leeg. Ik hoop dat het snel voorbij gaat............wat zijn jullie ervaringen, over de duur en event. tips,
x Esther

Hoi,
Mijn meisje heeft ook veel last gehad van krampjes.Vreselijk is dat.Wij zijn toen eerst cina baby`s gaan gebruiken en toen overgestapt op sab simplex deze druppels kun je in fles doen of op lepeltje ofzo geven.Je krijgt ze alleen in duitsland of via internet bestellen .Toets maar in bij google en dan krijg je een aphotheek waar je ze kunt bestellen en meer info.Wij zijn ook de flessen met spa blauw gaan maken ipv afgekookt kraan water en daarbij ook rooibos thee(erg goed tegen krampjes).Dus bijv 150 water+30 thee en dan voeding 6 schepjes.En toen we dit deden waren de krampjes zo goed als weg.
Groetjes gaby

Hoi!
vandaag gaat het weer wat beter met Isis. Ze heeft nog krampjes maar minder pijn. Ik blijf nog even Cinababy druppeltjes geven na iedere voeding. Isis is nu ook haar slaap aan het inhalen. Straks heeft ze haar flesje heel smakelijk leegegdronken zonder gestoord te worden door die rot krampen!
Dus die rooibos thee zet je, laat je afkoelen en doe je door de flesvoeding (Isis krijgt 120ml water + 4 schepjes Hypo Allergeen)? En is dat gewone Rooibosthee uit de supermarkt? Ik ben vandaag ook overgestapt op Bar le Duc ipv kraanwater voor de flesjes, je weet maar nooit..............
x Esther

Hoi ,
Dan doe je bijv 100 water,20 thee en dan 4 schepjes.
Ik maak thee voor een dag/1,5 dag ,in koelkast zetten en klaar voor te gebruiken.
Ik haal de thee bij reformzaak maar hebben ze ook bij kruidvat...moet looizuur arm zijn.Staat op verpakking.Ik zou het proberen,kan nooit kwaad de thee.Zeiden ze ook cb.
Groetjes van gaby

hoi

Mijn dochter had er ook last van toen ze zo klein was ze is nu 1,5 maar wij hadden het van vsm weet niet of dat het zelfde is als dat cinababy maar bij haar werkte het gelijk
een warme kruik tegen de buik of warm bad wil ook wel eens helpen

groetjes jolanda

Terug
Bovenaan