Krampjes

Hallo allemaal,

De eerste keer op het moeders forum, (gek hoor)

Heb een vraagje: mn dochtertje van bijna 2wkn heeft erg last van krampjes, nu ze steeds vaker fles voeding krijgt. We geven haar al venkeldruppels maar dat werkt nog niet echt en ze wordt er erg misselijk van. Hebben jullie nog tips????

Alvast bedankt,

Liefs Vano en Ninthe

raar eigenlijk he, had ik ook hoor de eerste keer
maar welk merk geef je??? Jr kon bijv helemaal   niet tegen nutrilon. en nu ik de voeding van het kruidvat geef. gaat het super!!!

dus misschien ligt het aan de voeding?

Hoi,

Mijn zoontje heeft altijd flesvoeding gehad, hij kreeg na 2 weken ineens erge krampen en dat alleen 's avonds van 19.00 uur tot 23.00 uur. In het begin dacht ik dat het zijn huiluurtjes waren maar het waren wel degelijk krampen. Hij poepte ook maar 1x in de 3 dagen en had daar ook veel moeite mee, terwijl het gewoon smeuig was.
We zijn toen naar de homeopaat geweest die onze dochter van 2 geweldig heeft geholpen met haar oorproblemen.
Hij vertelde ons dat onze zoon traag werkende darmen heeft. Alle baby's hebben dat in het begin (schijnbaar ).  Dat hersteld zich in  "gewoon"   werkende darmen. Als ze aan de voeding gewend zijn.  Onze zoon had er blijkbaar veel moeite mee. Hij heeft ons 2 korrels meegeven die we in de fles moesten oplossen en wonder boven wonder was het binnen een dag over en poept hij sindsdien 1x per dag en heeft nergens meer last van...... Raar he!!
Maar goed het heeft blijkbaar wel geholpen.
O, ja ik heb ook al vele malen gehoord ( ik werk op een kinderdagverblijf )  dat venkelwater beter werkt als venkelthee, dit kun je verkrijgen bij de apotheek.

Groetjes Marina
mama van Yari ( 8 weken )

Hi,
Onze zoon is nu 9 dagen oud en kreeg last van krampjes en obstipatie.
Op aanraden van vrienden hebben wij ABC Dophilus gekocht, een poeder die je door de melk mengt.na een paar dagen begon het al te werken (!) De krampjes werden minder en hij poept nu normaal. Echt een uitkomst. Heb er op het augustus forum ook al lovende reakties over gelezen. Het is duur (rondc de 25 euro) maar de moeite waard!!!
Te koop bij reformhuis/winkel.

Succes!

Groetjes,
Bolbuikie

Hoi Tanja

Als ze krampjes hebben slaan ze met de armpjes en schoppen ze met de beentjes, ze strekken ze en trekken ze weer op enne met huilen erbij uiteraard.. Het is zielig om te zien. Mijn dochtertje heeft er last van gehad en Raf nu ook, alleen poept hij er beter bij. Mijn dochterje sloeg wel 4-5 dagen over.

Kuzz Kim

Hoi,

Ik ben overgestapt op Nutrilon Omneo voeding tegen krampjes en nog meer dingen en geef Tess Cinababy druppels. Ze heeft nog steeds wel eens last van krampjes maar het is al een stuk minder.
Tess had daar in tegen last van super snelle darmen, ze had iedere keer wel een poep luier en vaak tijdens de voeding wel 2! Dan dacht je het is ok nu alles is eruit, verschonen, maar nee hoor weer een vol. Zo zielig!

Groetjes Nands, moeder van Tess (19dg)

Terug
Bovenaan