krampjes!!!!

Dag dames,
mijn dochter Isis (7weken) heeft de laatste dagen ontzettend last van krampjes, echt pijnscheuten, zo zielig, ze slaapt slecht en is ontregelt. We geven haar Cinababydruppels, die de pijn  (maar tijdelijk) verlichten. Buikje masseren, op de onderarm rondragen, het helpt maar heel even, de krampjes blijven komen.Troosten op de arm, ingewikkeld in een dekentje helpt het beste maar  ik heb haar nog nooit zo hard horen huilen als vanmiddag! Helemaal van streek (ik ook) Ze krijgt flesvoeding en heeft gelukkig nog honger en drinkt ze helemaal leeg. Volgens het cb is dit de piekperiode van krampjes, kan het geen kwaad. Kan wel zijn,maar ik hoop dat het snel voorbij gaat, dat ze een beetje bij kan komen.wat zijn jullie ervaringen.........
x Esther

Hoi Essiedo!!

Ik herken erg veel in je verhaal.Ook mijn zoontje heeft erg veel last gehad van krampjes!!
Ik weet niet of je een speen geeft, maar door de krampjes hebben ze een nog grotere zuigbehoefte en op deze manier vermindert het vaak de pijn.Ook ik gaf cinababydruppels, 3 druppels na elke flesvoeding tot de krampjes minder werden, toen heb ik het langzaamaan afgebouwd.In eerste instantie dacht ik dat het niet zo werkte maar sinds dat hij 9 weken oud is heeft hij er helemaal geen last meer van gehad!Inmiddels is hij 12 weken!!!
Succes in ieder geval

Groetjes Daphne (mama van Owen 14-10-06)

hoi hoi

ook linsey had erge last van krampen. ik geef in iedere voeding 10cc venkelthee erbij. dit helpt bij haar perfect na ongeveer een dag had ze er helemaal geen last meer van. door die 10 cc extra is de voeding ook wat dunner. linsey is nu 9 wk en 6 dg en ik geef het er nog bij

groetjes danielle

hallo,

probeer het eens met sab simplex. Het helpt heel goed bij ons dochtertje.
Je kan het bestellen via het internet, het is in Nederland niet te krijgen maar wel   in duitsland. Daar is het gewoon bij de apotheek te halen. Je kan dan 2 druppeltjes door iedere voeding doen. Op de bijsluiter staat 15 druppeltjes, maar dit is echt niet nodig. Het zorgt ervoor dat de lucht uit de maag verdwijnt waardoor ze er minder last van hebben. Het kan geen kwaad voor die kleintjes, baat het niet schaad het niet!

Groetjes Bianca.

Terug
Bovenaan