krampjes

Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of jullie tips hebben tegen krampjes. Vic krijgt borstvoeding dus nu dacht ik eigenlijk dat ze daar weinig krampjes van konden krijgen maar toch lijkt het er wel op. Zo'n 5 a 10 minuten na de voeding loopt ie rood aan en begint te krijsen. Hij balt zijn vuistjes en trekt zijn knietjes helemaal op. Meestal volgen er een hele hoop scheetjes waardoor het soms meteen over is en soms blijft hij een hele tijd jengelen. Ik vind het zo zielig om te zien. Ik probeer er al rekening mee te houden met wat ik eet maar misschien hebben jullie nog ideeen????
Dank je alvast...

Groetjes Yvonne

Hey,

Mijn dochtertje is in december geboren, en had ook veel last van krampjes, wij zijn toen infacol gaan gebruiken, dit is van de fabrikant van sudocreme, en staat bv in de kruidvat ook gewoon naast de sudocreme, bij ons was dit echt een wondermiddel en kan het dan ook iedereen aanraden, dit is vanaf dag1 te gebruiken

Groetjes Janneke

Hoi!
Wat naar dat Vic zo'n last heeft. Mijn eerste kreeg ook borstvoeding en die had ook zo'n ontzettend last van krampjes. Ik heb toen heel wat tips gekregen, misschien heb je er wat aan.
Fìry krijgt flesvoeding en heeft af en toe een beetje last. We kregen als tip om Firy na een halve fles te verschonen en dan de rest van de fles te geven. Ze heeft nu nog minder last. Het cb gaf later dezelfde tip.
De tips die ik gekregen heb:
- fiets beweging met de beentjes maken
-beentjes opgetrokken houden
-warme kruik tegen buikje houden
-kindje in rugby houden houden
-cinababy (homeopathisch), bij de ene werkt het heel goed, bij de andere weer helemaal niet
-abc dophilus (reformwinkel), zoiets als yakult maar dan in poedervorm
- en zoals jannetje al zei Infacol.
Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Sterkte!
Groetjes!
Mama van Fedde & Firy

Hoi!
Wat naar dat Vic zo'n last heeft. Mijn eerste kreeg ook borstvoeding en die had ook zo'n ontzettend last van krampjes. Ik heb toen heel wat tips gekregen, misschien heb je er wat aan.
Fìry krijgt flesvoeding en heeft af en toe een beetje last. We kregen als tip om Firy na een halve fles te verschonen en dan de rest van de fles te geven. Ze heeft nu nog minder last. Het cb gaf later dezelfde tip.
De tips die ik gekregen heb:
- fiets beweging met de beentjes maken
-beentjes opgetrokken houden
-warme kruik tegen buikje houden
-kindje in rugby houden houden
-cinababy (homeopathisch), bij de ene werkt het heel goed, bij de andere weer helemaal niet
-abc dophilus (reformwinkel), zoiets als yakult maar dan in poedervorm
- en zoals jannetje al zei Infacol.
Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Sterkte!
Groetjes!
Mama van Fedde & Firy

Terug
Bovenaan