krampjes

Onze dochter heeft ontzettend veel last van krampjes. ik geef al inflacol. ben nu op advies over gestapt op hypoallergeen voeding. Het is vooral s'avonds en s'nachts zit er nu al een paar nachten mee op. Ze is echt ontroostbaar. ze zeggen dat het over gaat, en dat het wel 2 weken kan duren voor ze aan de andere voeding is gewend.
Maar ik word er soms echt gek van!
Mijn dochter pijn te zien hebben, ik kan het niet aanzien en vind het dan zo moeilijk om iets voor haar te kunnen doen. Zit ik zelf ernaast te huilen alsof zij daar wat aan heeft.
Jullie nog tips?

Het enige dat bij mijn kleine man werkt met krampjes is hem op mijn borst leggen. Meneer trekt dan zijn hele beentjes op en als ik dan lekker over zijn rug wrijf is hij eindelijk stil. Na 10 min is hij dan in een diepe slaap en kan hij er weer even tegen aan. Maar ja, ideaal is het niet...

Begrijp precies wat je bedoelt, tranen schieten bij mij soms ook in mijn ogen. Gewoon zielig om dat hele gezichtje te zien vertrekken...

hey snow,

Hier hadden we precies het zelfde!!! tot dat we de flessen van Dr.Brown hadden gekocht!!!!
op aanraden van cb....nou echt je weet niet wat je mee maakt!!!!! hier geen krampjes meer!!!
zijn speciale flessen met aparte luchtafvoer...werkt dus echt heel goed...zelfs zo goed dat we zijn gestopt met de ionfacol! hopelijk heb je er iets aan!!!
Groetjes,
Juanita

ohja de flessen zijn gewoon te koop bij prenatal en etos!

ik weet dat het niet helemaal goed is, maar ik tempte hem, en daar reageerde hij dan weer op met poepen! Dan was ie ook van de krampjes af! Ben ook op andere voeding overgestapt. Geef nu van friso comfort. En dat doet echt wonderen!! het duurde bij hem 2 dagen en hij was helemaal van de krampjes af!

succes!!

Ik ben gelijk naar de winkel gerend voor die fles, ga het gewoon proberen. Hoop dat die voeding snel aanslaat!

ik zal het laten weten gisteravond was nog pijnhoop echt hysterisch. ik heb osteopaat gebeld, bij haar was ik van de week voor het eerst geweest. en we mochten haar bellen als het niet ging. Zij raadde ons aan om over te stappen op nutramichen omdat ze mogelijk een zware allergie zou kunnen hebben. Mijn vriend de huisartsenpost gebeld, ruzie moeten zitten maken om die voeding te mogen hebben. echt heel erg. ik hoop maar dat dit gaat helpen.

Terug
Bovenaan