Krampjes

Dag dames!

Ik ben nieuw hier, heb woensdag getest en ben zwanger.
Nu heb ik sinds 2 dagen last van wat krampjes...
Niet echt pijnlijk maar gewoon zeurende krampjes.

Het komt af en toe en dan trekt het weer weg, ik zit dan elke keer te denken oh ik word ongesteld maar toch niet, en het houdt ook maar heel even aan.

Weten jullie wat dit is?

( oh en zit ook te denken, misschien is het wel een tweeling, omdat ik mijn symptomen echt al heel vroeg kreeg en heel heftig. Dus op internet lees ik dan dat het misschien een tweeling kan zijn? Het zit ook nog eens in de familie, dus voor de tweeling moeders... weten jullie hier iets van? ;)

liefs nelleke
 
Ik had al twee dagen voor de test last van mijn onderbuik en wat krampjes. En toch echt nu 35 weken zwanger van een eenling ;-)

Het is de baarmoeder die toch al veranderd en de een voelt daar meer van dan de ander. Het wordt vanzelf minder/anders.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
 
Krampjes horen erbij.... er gebeurd daar vanalles en de baarmoeder moet daar gewoon even aan wennen. Een zeurend gevoel komt voort uit een groeiende baarmoeder, dus een goed teken. Je kunt zelfs flinke steken hebben maak je dus niet ongerust, Zolang je niet bloed gaat alles prima.
Tja... kwaaltjes horen erbij en die zijn per vrouw verschillend. Meer kwaaltjes hoeft niet te betekenen dat je een tweeling krijgt. Wel komt het voor dat vrouwen die zwanger zijn van een tweeling meer last hebben van misselijkheid. Maar dit is geen wet van meden en perzen... dus ja... afwachten maar hè?

Geniet ervan!
 
hoi hoi
volgens mij is het heel normaal.
wat je hebt.
ik ben nu 6,5 week zwanger maar ik heb soms ook erge krampen dat het goed zeer doet. dit trekt elke keer weg.
en maakt je erg onzeker. ik heb ook een miskraam gehad in okt .
dus de angst zit er aardig, maar dit keer voel ik het anders dan bij de vorige zwangerschap had ik nergens last van dus het zegt niet altijd wat.
je baarmoeder is nu vooral aan het oprekken,
groetjes
 
Hoi,

Allereerst gefeliciteerd,bij mij zitten ook tweelingen in de familie,althans bij me vriend ze familie dan he! en idd als je vroeg al kwaaltjes hebt kan dat wel volgens mij,heb zelf ook al last van bepaalde kwaaltjes en heb ook al een buik joh ,das niet normaal terwijl ik maandag pas op 6 weken zit haha...
geniet er lekker van he.

groetjes nice
 
hoi,
Die krampjes horen erbij!
Een tweeling kan natuurlijk, al heeft het alleen als het aan jou kant van de familie 1eiigen tweelingen zijn meer kans daarop!
Maar het hoeft niks te zeggen, ik had ook altijd vroeg klachten maar was er altijd maar 1.
iig een fijne zwangerschap toegewenst!
Liefs
 
Terug
Bovenaan