Krampjes!

Mijn zoontje is bijna 2 weken oud en heeft enorme last van krampjes. Hij overstrekt zijn lichaampje dan helemaal. Zo zielig. Weet iemand hier iets tegen?
Ik heb gehoord over druppels van vsm? werkt dat?
 
De druppels van vsm deden bij onze eerste echt wonderen.
Ben nu bijna 35 weken zwanger van de 2de maar ze staan alweer klaar hoor!
Je hoort ook goede verhalen over infacol maar daar heb ik geen ervaringen mee.

sucses
 
Wij zijn die druppels van vsm ook gaan geven,het duurt even voordat ze werken maar dan helpt het echt.
Infacol mag je ook geven,dat raade mijn VK ook aan.
Verder als ze zulke krampjes hebben leg je zoon over je arm dat helpt een beetje voor de pijn,en maakt zijn buikje lekker warm.
succes
 
hallo,
Mijn zoontje is nu 4maanden en hij heeft ook echt superveel last gehad van krampen,op het laatste wist ik niet meer wat ik moest doen!Wij hebben sap simplex gehaald dat zijn ook druppels en verkrijgbaar in de duitse appotheek.Deze hebben ons echt heel goed geholpen in combinatie met de omneo van nutrilon!!
succes!
 
hallo.
toen onze dochtertje ook zo last had van krampjes maakte ik soms de pittenkussen warm en legde die op haar buik. warmte werkt dus ook, en met de beentje fietsen wil ook wel helpen het kan dan ff gaan stinken maar voor de kleintjes is het een opluchting.
succes.
 
Hoi,
Idd het bovengenoemde allemaal uitproberen. Mijn zoontje krijgt nu sinds 2,5 week voeding voor darmkrampjes op advies vh CB. Dit gaat al een stuk beter maar helpt nog niet genoeg,
Daarom vanmiddag bij de osteopaat geweest (ook omdat er nog meer speelde). Moet zeggen dat het meteen al resultaat geeft! Voor de krampjes ook enkele oefeningen gekregen met massage dus maar zien of dit de komende dagen ook goed resultaat blijft geven natuurlijk...maar hij is in ieder geval een stuk vrolijker. Misschien een idee voor als het te erg wordt?

Succes!
 
Hallo,

Mijn zoontje is nu 4 maanden oud en had in het begin ook vreselijke darmkrampjes. Op aanraden van vk zijn we begonnen met infacol!!! Super spul na 1 x al meteen minder krampen en na een aantal keer gebruikt te hebben was hij er vanaf.. Wel blijven gebruiken tot na de 2 maanden dat heeft het meeste baat..

Succes

Infacol is te koop bij kruidvat en etos..

Gr Kiki
 
Terug
Bovenaan