krampjes!

Ongelofelijk hoe snel het gaat als je kleintje er eenmaal is, wij zijn al bijna een week verder!

Het gaat hier prima! Florian is uiteraard de meest lieve en mooie baby die we ons konden wensen!

Alleen heeft ie nog niet door dat ie s nachts beter kan slapen dan huilen! En dat is voor mij wel erg vermoeiend! Maar hij heeft erg last van darmkrampjes op het moment en dat zal snel ook wel beter gaan hoop ik!

Erg herkenbaar. Tim heeft ook last van krampjes. Alle baby's denk ik wel. Ik gebruik sinds de kraamweek infacol, heb wel het gevoel dat dat helpt. Ook het overstappen van aventflessen naar difraxflessen heeft wel geholpen. Maar dan nog is het niet helemaal weg. Vind het altijd zo zielig om te zien, je kunt dan gewoon zo weinig voor ze doen.

Enige geluk dat wij hebben is dat Tim zijn krampjes overdag heeft, en tot nu toe ( ik klop het meteen af!) nooit 's nachts.

Sterkte!

Liefs
Ingrid

infacol heb ik idd goede verhalen over gehoord, misschien te proberen?

Geef je bv of flesvoeding?
Bij bv zou je zelf venkelthee kunnen drinken en bij flessen zou je kunnen kijken naar een andere fles.
De nieuwe zachte fles van nuby met ventilatiesysteem in de bodem is volgens de verhalen om mij heen ook een groot succes bij krampjes.

Liefs Marina

venkelthee idd, zelf kun je het drinken bij bv, maar je kunt ook zo wat slokjes geven en het mag ook in de fles, heb van de week zelfs een doos gekregen van de vroedvrouw!
Succes Liefs MJ

Terug
Bovenaan