Krampjes

Hier al een hele week last van erge krampjes en sinds een maandag morgen niet meer gepoept.
Gebruik al 3 weken nystatine voor de spruw. Dacht dat het daaraan lag. dus gister avond de laatste keer gegeven en ja hoor geen krampjes meer na vanmorgen. Stond ik vanmiddag bij de dokter te wachten, gaat Eline lekker haar broek vol poepen. En mama had natuurlijk geen schone luier bij.
Was bij de dokter omdat ze nog steeds spruw had en ik de nystatine niet meer wilde gebruiken. Je kan het dus ook gewoon laten zitten, en aangezien het waarschijnlijk aan die nystatine lag, ga ik dat nu even proberen en dus niets meer aan die spruw doen, tot het erger wordt en dan met de vinger de plekjes in haar mond aantippen. Dan krijgt ze ook niet 3 à 4 ml per dag binnen zoals ze dat wel had vanaf 4 november.

Gelukkig hebben wij er hier geen last van met de nystatine. Lieke poept wel minder vaak dan britt en mitchel. We zijn voor Lieke bezig met de laatste kuur, aangezien het eigenlijk al weg is. Toch wil ik voor de zekerheid de kuur afmaken. Dus dan zijn we er maandag vanaf.

hey

Dewi heeft al 5 weken last van krampjes weet zeker dat het geen spruw is maar ze heeft er erge last van. al die druppels helpen ook niet inbakeren wordt ze wel rustiger van maar de krampen blijven.
hoop dat het snel oiver gaat ze is helemaal hees van het huilen arm kind.

iemand nog andre tips dan inbakeren, venkelthee en druppels??
wordt er wel beetje moedeloos van!

Terug
Bovenaan