krampjes

Al 6 weken de trotse mama van een zoon. Hij is iets te vroeg geboren, met 37 weken. Hij kreeg al snel last van krampjes. Daar hebben we sap simplex voor gekregen, maar nu 5 weken later gebruiken we dat nog steeds. Het helpt tegen de krampjes, maar hoe lang mag je zoiets gebruiken? Weet iemand iets anders om krampjes te verhelpen?
Of nog beter, krampjes te voorkomen!
 
Bij ons werkte Infacol heel goed, dat geef je preventief voor elke voeding. Moet ik er wel bij vermelden dat mijn dochter bv krijgt, dan hebben ze sowieso iets minder last van krampjes.
 
Milan krijgt ook bv. Ook de sap simplex krijgt hij voor elke voeding. Na de meeste voedingen gaat het goed maar zo'n uur of 3 tot 4 per dag of nacht is het dikke tranen en hard gillen van de kramp.
Waar krijg je infacol?
 
Infacol of Cinababy kun je bij de drogist halen.
Infacol geef je voor elke voeding (of inderdaad alleen 's nachts voor de voeding als de krampen het ergst zijn)
Cinababy is homeopatisch.
 
Ons meisje had ook veel last van krampjes en kreeg ook voor iedere voeding (bv) infacol. Ik heb dat de eerste 3 maanden voor iedere voeding gegeven. Heb het in die tijd wel eens zonder geprobeerd, maar daar kreeg ze meteen last van.
 
Hebben jullie de druppels daarna afgebouwd of zijn jullie ineens gestopt? Hoe wisten jullie dat je kon stoppen?
ik heb d hoeveelheid druppels verminderd, maar dat was misschien niet zo handig dan. Ik weet niet hoelang je de druppels normaal geeft, maar ben blij te zien dat jullie 3 maanden druppels hebben gegeven.
 
Ik wist niet of het na 3 maanden tijd was om te stoppen, ben het op een gegeven maar gewoon gaan proberen. Na 3 maanden zijn de darmpjes wat meer ontwikkeld en is de periode waarbij ze het meest last hebben van krampjes voorbij. Volgens mij ben ik het een paar dagen om en om gaan geven, dus 1 voeding wel de volgende dan niet, daarna 2 voedingen ertussen laten zitten. Het flesje infacol was toen ook op en had geen zin meer om een nieuwe te kopen dus daarna was het in 1 keer klaar. Dat gaf bij ons verder geen problemen.
 
Terug
Bovenaan