krampjes

hoi meiden.

Denk dat helaas veel baby's last hebben van krampjes. gisteren van 18.30 tot 21.30 met hem bezig geweest, daarna viel hij in slaap, en was het weg gezakt.

wat doen jullie, ik doe het volgende:
- wiegen
- masseren
- warmte op de buik
- praten
- op de arm
- op de borst
- troost bieden
- infacol (sinds gisteren)

wat doen jullie nog meer?

Oja, wie kan mij uitleggen waarom die kleine bij ons alleen na de fles van 17/18 uur heeft hij er flink last van. als ik om 22/23 uur de fles geef is er niks aan de hand. overdag wel last van, maar niet zo erg als in de avond. Snap dit gewoon niet zo erg

x yvonne

De fles van dat moment is niet groter?! Misschien een combi van de dag verwerken n de krampjes? Het blijft lastig. Alles wat je opnoemt doen wij ook, zou niet weten wat er nog meer kan.

Wij zijn ook de hele avond in de weer geweest. Geen idee of ze krampjes heeft, ze overstrekt niet echt ofzo. Om half 10 honger maar zo moe dat er maar en halve fles in ging. Vervolgens ligt ze knock out tot 3.30, slaapt nog een uur na de fles en daarna weer gedoe.gelukkig viel ze snel in slap bij pa op z'n borst.

Nu weer een uur na de fles en ze begint weer.. Even kijken of ze in slaap valt......

We hebben dit keer de S-fles van Difrax. Deze bevalt echt heel erg goed.

Als je voor de nacht meer voeding doet, dan zou je ook voeding voor hongerige baby's kunnen overwegen. Dat geeft een voller gevoel en dan hoef je niet meer te geven.

Onze oudste overstrekte ook niet, maar huilde alleen flink veel na een fles.

Ik had t idee dat Casper (januari 2012) ook last had van krampjes en/of verborgen reflux. Hij overstrekte zich behoorlijk en kon soms echt hysterisch huilen. We zijn twee keer bij een osteopaat geweest en nu gaat t hartstikke goed. Baat t niet, schaadt t niet.

ik merk ook als ze rustig drinkt minder last van krampjes ik geef bv maar heb (te) veel en stroomt soms zo hard naar binnen dat ze er erg last van heeft, nu heeft ze net rustig gedronken en slaapt heerlijk, terwijl ik vorige week hetzelfde gegeten heb en ze wel de hele avond liep temopperen en trappen met haar beentjes, dus een stukje rust is ook heel belangrijk, ik zou zeggen misschien bij flesvoeding een kleinere speen.

succes
maar ieder kind is anders

Ik geef de fles en ook Luana is van 16.00 tot 19.00 wakker en jengelig. Ook zij heeft veel krampjes. Wij gebruiken ook infacol en dat werkt wel, maar niet altijd is mijn ervaring. Veel knuffelen en bij je houden. Ik las dat het ook een ophoping is van prikkels die ze moeten verwerken. In het 'huiluurtje' gooien ze die prikkels eruit en zijn ze klaar voor een nieuwe dag/nacht. Het is vaak vanaf 3 weken tot 12 weken dat dit gebeurt. onze oudste dame had dit ook, slimmer zelfs, en zij ging na een paar weken klieren 's avonds ineens netjes slapen en dat bleef zo. Het gaat dus voorbij, tis even doorbijten die eerste 12 weken! Net als de eerste 12 weken van de zwangerschap haha!

Succes ermee!!
Liefs ciomama

Ik herken wel wat moedervan6 zegt. Dus dat ze te snel te veel melk binnenkrijgt. Daarnaast merk ik dat ik echt op tijd bij de eerste signalen al moet voeden, anders wordt ze gulzig en hapt ze niet goed, waardoor ze weer lucht binnen krijgt. Goed aanleggen is erg belangrijk dus. Vandaag ook begonnen met Infacol. Ben benieuwd óf het werkt en hoe snel dan.

Blijft wel lastig om de symptomen te koppelen aan het juiste probleem. Alles lijkt op elkaar. Maandag maar even het cb bellen voor hulp.

Btw, hoor regelmatig over een osteopaat. Wat doet zo iemand? Is het aan te raden?

Terug
Bovenaan