Krampjes

TWD

New member
Mijn kleine man heeft zo'n last van krampjes...
Ben net begonnen met infacol...
Hij had al 2 dagen niet gepoept, vannacht is ie een hele tijd wakker geweest en had vanmorgen dus eindelijk een poepluier.
Kom ik anderhalf uur later bij mijn moeder, was ie weer aan huilen en doen weer krampen en weer een poepluier.
Hij heeft gelukkig weer gepoept maar koste hem veel moeite en deed veel pijn.
Hij wil nu ook wat meer drinken, wou afgelopen 2 dágen iedere keer 20/30cc en meer niet. Dan uur later weer...

Hoop dat de infacol snel helpt en hij minder last heeft. Is zo sneu om hem helemaal inelkaar te zien kruipen en vaak huilen na het eten..,
 
wat vervelend dat je kleine man krampjes heeft... Mijn kleine kerel heeft al vanaf dag 3 infacol en het werkte ongeveer na een dag goed... hij had de eerste twee dagen van die ontroostbare huilbuien waardoor hij heel erg krijste en met de benen strekte leek net of hij erin blijven zou ... de kraamverzorgster raade mij toen infacol aan voor iedere voeding en voor hem werkt het erg goed! hij kan zijn lucht nu goed kwijt en heeft alleen savonds nog een huilbui... het niet goed kunnen poepen schijnt wel bij flesvoeding te horen tenminste dat zei mijn kraamverzorgster...
 
Ik hoop voor je dat infacol gaat werken. Hier ook 3,5 weken gebruikt, maar had geen enkel effect. Ik ben er dus ermee gestopt.

Ik lees nu op een andere forum dat sab simplex heel goed werkt. Alleen is dat in Duitsland verkrijgbaar. Heb een gokje maar gewaagd en besteld. Het is gewoon zielig om je kindje zo te zien krijsen van de krampjes.
 
Vervelend he die darmkrampjes. Xilyano heeft er nu vannacht voor het eerst last van gehad. Ik had geen infacol of iets anders ertegen in huis dus heb ik hem afgekoelde rooibosthee gegeven en zijn buikje gemasseerd tot hij twee keer goed gepoept had. Kheb de halve nacht op gelopen met hem dat viel tegen nadat hij binnen een week al door sliep snachts of 1x kwam en zeker als hij zo zielig huilt. Helpt de infacol goed bij jou? khoop dat het helpt en hij er vanaf is.
 
Terug
Bovenaan