Krasmpen en ABC Dophilus powder

Mijn zoontje van bijna vier weken krijgt sinds vier dagen ABC Dophilus powder ter vermindering van zijn darmkrampjes. Cina baby werkte niet en dit middel lijkt de klachten alleen maar te verergeren. Hij heeft veel krampjes, windt wel, maar poept al twee dagen niet. Hij drinkt wel voldoende (bv) Heeft iemand ervaring met dit middel? Tips of adviezen?
Ik hoor het graag!
Groetjes,
Sora
 
Hallo Sora,

je had ook op bij mij op de mail gereageerd waar je venkel T kunt krijgen. Dat kun je gewoon bij de drogist kopen. Het helpt bij veel kinderen tegen kramp en harde ontlasting. Ook kreeg ik de tip om roosvice laxo te gebruiken, maar daar is jouw ventje nog een beetje te klein voor. Het middel dat bij mij voor de kramp goed werkt is sap simplex (dit kun je alleen bij de Duitse apotheek krijgen en kost ongeveer 8 Euro. Dit werkt echt heel erg goed bij kleintjes. Ik weet niet waar je woont maar misschien kun je het zelfs via internet wel bestellen. Ik weet hoe het is als je baby echt heel veel kramp heeft....
(Zoals ik begrijp geef je borstvoeding, dat jouw eetgedrag effect heeft op je voeding)...

Groetjes en veel suc6 Mirela
 
Mijn kindje had er ook erg last van, wat goed hielp en helpt is een theelepeltje venkelthee voor de maaltijd. Dit is gewoon te koop bij de drogisterij. Sinds toen gaat het stukken beter!!! Succes
 
Mijn dochtertje inmiddels 6 maanden oud heeft ook veel last gehad van darmkrampjes. Cinababy hielp ook bij haar helemaal niet. Iemand heeft mij toen de tip gegeven om zelf venkelthee te drinken, door de bv zou mijn dochtertje deze danook binnen krijgen. Het effect bij mij was dat ik 3 dagen niet meer kon poepen. De verklaring van het cb was dat venkelthee de darmen "een beetje vertragen"? Ben ik dus onmiddelijk mee gestopt. Wel heeft de tip om in Dld bij een apotheek sabsimplex te kopen ontzettend goed geholpen. Ik deed deze druppels op haar speentje.
Veel succes met het vinden van jullie oplossing (en een cliche maar waar: het gaat over....)
Dimphy
 
Me deze druppels heb ik geen ervaring, maar cinababy werkt pas na een paar dagen toto een week echt goed,en idd worden de klachten eerst erger, maar daarna heb ik er veel profijt aan gehad, wat je kunt doen (niet tegen de krampjes maar voor jezelf) is een draagzak gebruiken overdag dan is de kleine veel bij je en zijn de klachten minder en zo kun je zelf ook nog wat doen
sterkte brenda
 
mijn dochter van 4 maand krijgt ook al een
tijdje abc Dophilus en ik vind het super
poeder. Ik geef haar voor iedere voeding
een klein beetje op een theelepeltje.
 
hi Sora,

Ik heb een ander middel o.b.v. melkzuurbacterieen gebruikt voor mijn dochtertje, ze was toen 3 weken oud. Meer gerommel in de buik is een bekend verschijnsel. Wat je het beste kunt doen is de dosis halveren en doorzetten, op een gegeven moment nemen de keampen af. succes
 
Hoi Sora,

Mijn ervaring met abc is exact gelijk. Ik ben er na een paar dagen mee gestopt omdat ook ik de indruk had dat het alleen maar erger werd. Ik gebruik nu alleen nog venkelwater. Het is geen wondermiddel maar helpt wel enigszins. Ik heb zo iets we moeten het er maar mee doen en hopen dat het snel voorbij gaat. Het gaat je wel aan je hart hoor als die kleine zo huilt van de pijn.
Ik baalde wel stevig trouwens, zo'n pot was wel 25 euro, ik schrok me helemaal ziek. Nou succes ermee en als je het wondermiddel gevonden hebt, dan hoor ik het graag.

Groetjes van cindy
 
Terug
Bovenaan