Kreeftje, Doortje en Mariska

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Hier maar eens een verhaaltje verder typen?
Dan kan het andere berichtje in de lijst zakken.

De vlaai zag er erg lekker uit Doortje. Die moeten we vast wel weg kunnen werken niet dan dames? Lekkere bakkies drinken erbij, mmmmm. Eigenlijk zou ik de taart moeten laten staan, we hebben nog wat verjaardagen in het vooruizicht zo in april en mei....en dan moet er nog genoeg taart in (ach, hoe vervelend)

Doortje, je vroeg of we naar babyspullen keken. Kan natuurlijk niet voor de andere dames spreken, maar ik zit er nog midden tussen in....de wandelwagen staat in de gang en de kinderwagenbak en maxicosi staan inmiddels op zolder.
Maar ik moet toegeven dat ik ook wel weer eens stiekum kijk naar die hele kleine maatjes kleding (tip: koop niet kleiner dan maat 56!!!!!!)

Ben al helemaal klaar voor de vakantie. Heb niet al teveel ingepakt, wordt zo krap anders in die koffer en het zal al niet al te ruim zijn met z'n 3'tjes ben ik bang....

Groetjes,
Marije

Ha Marije,

Bijna vakantie?
Geniet er maar van met z'n 3en.
Waar ga je naartoe? Ik ben sinds vandaag weer een beetje aan het neuzen op dit forum (eigenlijk nog veel te druk maar kan het niet laten..)
Ik lees het wel.
Groetjes J

hihi, nee wij gaan niet op vakantie.
Kreeftje gaat met manlief weg en wij (Doortje, Mariska, ik en mijn zoontje) proberen een illegale lift te regelen, waarbij we met z'n 3'en in de koffer gaan zitten en mijn zoontje bij de handbagage mag....

Was het maar waar dat we op vakantie gingen, heb ook wel zin in een beetje zon!

Groetjes,
Marije

Naar die baby spullen keek ik in het begin wel  veel maar ik merk dat het nu steeds minder word. Ik heb nu zo iets van eerst maar zwanger zien te worden en dan zien we wel weer. Ik bedoel er is zo veel  leuks dat zal geen  problemen opleveren. Iets te veel geld uitgeven dan.

Marije  wat fijn dat je nu eidelijk ongie geworden bent. Denk je nu dan dat het weer regelmatiger word en wat zie je dan als je nieuwe  NOD?

Ook ik heb mijn spullen gepakt T-shirt, korte broek, badpak en handdoek. Verder mijn paspoort en creditcard dan kopen we de rest daar wel.

Doortje erg leuk met al die plaatjes. jij weet het forum we lop te fleuren.

Kreeftje  word je al moe van ons????  

Meiden dikke knuffel van mij  

Mariksa

ohh gelukkig, dacht al dat ik gek was, met dat gekijk naar baby spullen. Heb me wel voorgenomen niets te kopen, zolang ik niet zwanger ben.

Ik heb inderdaad niet te veel ingepakt, word al krap genoeg denk ik.

Nu ga ik lekker voor de buis hangen met mijn hummie,

Tot schrijfs

Groetjes Doortje

HIHI,
Oke, nou je, me gaan op vakantie is ook super leuk!
We maken er gewoon een flinke feest boel van met zijn alle, Ehhh, is die koffer zo groot dan??? hihi
Groetjes J

nou nou nou...

Het wordt echt steeds drukker geloof ik. Weten jullie zeker dat het nog steeds past? volgens mij kunnen we beter een vliegtuig huren zodat we met het hele forum kunnen gaan!

Even zonder gekheid, ik ben echt af aan het tellen. Heb er super veel zin in. Op mijn werk is het deze week echt te hectisch voor woorden dus ik ben blij dat ik het over een week achter me kan laten!!

liefs kreeftje

Mmmmmmmmmmm Amerika toch?

Pas maar op dat je vliegtuig niet teruggestuurd wordt
Zoveel leuke dames in een koffer vinden de mensen die de bagage check doen vast wel gezellig denk ik.
Kreeftje denk erom dat je je koffers niet op slot doet. Als ze m willen checken en hij zit op slot slopen ze m gewoon... en dan komt al je delicate ondergoed een voor een over de band..

Veel plezier hoor..hoeveel nachies nog?

Oja, ik kijk ook alleen nog maar...ik koop niks want dat wilde ik in het begin wel steeds doen maar dan werd ik toch weer ongi... vet balen dus.

liefs
Joanna

Terug
Bovenaan