Kreeftje

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik heb niet echt veel te melden, voel me niet echt happy. Nou ja gaat wel weer over.
Wel wil ik even zeggen dat ik het super knap vind dat je je eetprobleem onder controle hebt. Helemaal super !!!

Ga dadelijk de nieuwe zwanger lijst maken, er kunnen er weer twee bij, niet normaal hoeveel er zwanger zijn geworden in maart.
Tja en wie weer sta jij op het lijstje van april(duim-duim-duim)
Jij bent vanmiddag vrij, ik moet werken. Ben op dit moment alleen op woensdag middag aan het werk. Bij een gezin met 3 kids. Bevalt goed!!

Groetjes Doortje

Hoi doortje,

Als ik het goed bergijp doen we dus ook nog hetzelfde werk!! wat een toeval zeg!!
Ik werk in een kinderdagverblijf voor 0 tot 4 jarigen en in een NSO (naschoolse opvang) voor 4 tot 12 jarigen. Ik doe dit al ruim 7 jaar en ik vind het geweldig!!
Vanmorgen weer met een paar kleintjes gewerkt van een maand of 7, dat is echt super. Dan heb ik helemaal zo'n gevoel van IK WIL DIT OOK!!

Een vriendin van mij werkt ook bij mensen thuis, en het bevalt haar prima! Je hebt dan natuurlijk een NOG beter contact met de kinderen. Ik had eerst ook die overstap willen maken maar uiteindelijk toch maar gekozen om bij de stichting te blijven werken. Is ook beter als ik zwanger zou worden iv.m. zwangerschapsverlof en zo.

Waarom voel je je eigenlijk rot als ik vragen mag? als je wil kunnen we er hier over "kletsen"

Nou, ik zou zeggen veel plezier met werken vandaag en tot schrijfs!!

liefs kreeftje

Hoi Hoi

Fijn dat ik tegen je aan mag zeuren. Nou ja er valt eigenlijk niet veel te zueren. Het is gewoon zo'n dag, met verkeerde been uit bed(wakker gebeld) en dan gaat ook nog eens vanalles mis. 1 kilo bijgekomen, en weet niet waarvan. Maar eigemlijk allemaal onbenullige dingen. Maar voel me zo'n beetje grieperig. Weet niet wat het is, is morgen vast over.