Kreeftje

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik heb niet echt veel te melden, voel me niet echt happy. Nou ja gaat wel weer over.
Wel wil ik even zeggen dat ik het super knap vind dat je je eetprobleem onder controle hebt. Helemaal super !!!

Ga dadelijk de nieuwe zwanger lijst maken, er kunnen er weer twee bij, niet normaal hoeveel er zwanger zijn geworden in maart.
Tja en wie weer sta jij op het lijstje van april(duim-duim-duim)
Jij bent vanmiddag vrij, ik moet werken. Ben op dit moment alleen op woensdag middag aan het werk. Bij een gezin met 3 kids. Bevalt goed!!

Groetjes Doortje

Hoi doortje,

Als ik het goed bergijp doen we dus ook nog hetzelfde werk!! wat een toeval zeg!!
Ik werk in een kinderdagverblijf voor 0 tot 4 jarigen en in een NSO (naschoolse opvang) voor 4 tot 12 jarigen. Ik doe dit al ruim 7 jaar en ik vind het geweldig!!
Vanmorgen weer met een paar kleintjes gewerkt van een maand of 7, dat is echt super. Dan heb ik helemaal zo'n gevoel van IK WIL DIT OOK!!

Een vriendin van mij werkt ook bij mensen thuis, en het bevalt haar prima! Je hebt dan natuurlijk een NOG beter contact met de kinderen. Ik had eerst ook die overstap willen maken maar uiteindelijk toch maar gekozen om bij de stichting te blijven werken. Is ook beter als ik zwanger zou worden iv.m. zwangerschapsverlof en zo.

Waarom voel je je eigenlijk rot als ik vragen mag? als je wil kunnen we er hier over "kletsen"

Nou, ik zou zeggen veel plezier met werken vandaag en tot schrijfs!!

liefs kreeftje

Hoi Hoi

Fijn dat ik tegen je aan mag zeuren. Nou ja er valt eigenlijk niet veel te zueren. Het is gewoon zo'n dag, met verkeerde been uit bed(wakker gebeld) en dan gaat ook nog eens vanalles mis. 1 kilo bijgekomen, en weet niet waarvan. Maar eigemlijk allemaal onbenullige dingen. Maar voel me zo'n beetje grieperig. Weet niet wat het is, is morgen vast over.
Trouwens wat mijn werk betreft, ik werk al zo'n 8 jaar met verstandelijk gehandicapten, dit is altijd goed bevallen. Ik heb 1 keer een overstap naar kinderdagverblijf gedaan, nou nooit meer, is gewoon niets voor mij. Nu ben ik werkeloos, maar de sichting waar ik voor gebwerkt heb(contract niet verlengd, bezuinigingen) is groot, en bij de thuiszorg konden ze mij wel goed gebruiken(ik heb met verstandelijk gehandicapten kinderen gewerkt zo'n 3 jaar). Dus nu werk ik in een gezin met drie kinderen. Moeder wat laag van nivo en ook wat problemen met de kids. Hier zit veel uitdaging in. Maar het liefst zou ik naast dit weer in een woonbegeleidings centrum werken. Maar ja de banen liggen niet voor het oprapen. Geduld zal ik moeten hebben.

Hoe is het met jou, duurd het nu niet lang voor je weer kunt gaan klussen en dan weer wachten???
Ik vind het nu al eeuwig duren, hoop dat dit wat zakt, als ik daadwerkelijk na mijn stopweek niet meer met de pil hoef te beginnen. Na vanavond nog maar 1 in de strip hoera!!

Ha HA!!!

Veel liefs enne bedankt he, van de zeurkous uit......(dicht bij Heerlen)

hoi doortje,

Tuurlijk mag je tegen me zeuren, dat lucht tenminste op!
Ik heb altijd graag met kinderen willen werken en dan het liefst met kinderen met gedragsproblemen. Dat is er helaas tot nu toe nog niet van gekomen, mede doordat ik pertinent zeker NIET met diensten wil werken. Dan kun je dus zoal 75% weg strepen van alle banen, maar dat moet dan maar!
Ik heb het bij de "gewone" kids ook enrom naar mijn zin, je krijgt er zoveel voor terug!

Ik kan haast niet wachten om weer te beginnen met klussen! Zaterdag wordt onze eerste klusdag weer! Ik baal inderdaad van het lange wachten. Het duurt eindeloos en als je dan opeens bloed ziet dan heb je zoiets van goverdomme nu begint het gezeik weer opnieuw: klussen, wachten, teleurstelling of....

Ja ja, je moet er wat voor over hebben hè!
Maar goed we weten waar we het voor doen en dat is me alles waard. Zit per slot van rekening toch pas in ronde 4, want het kan nog veel langer duren natuurlijk (ook korter als ik zie hoe snel sommige meiden zwanger zijn)
Ik denk maar zo, ik heb al 3 maanden achter de rug dsu het kan nu alleen maar dichter bijkomen...

Zo, ga eens effe relaxen voor de tv. morgen een lange dag voor de boeg met 26 kids HELLUP!!!

fijne avond nog. liefs kreeftje

Terug
Bovenaan