Kreeftje

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

Lijkt me heerlijk lekker naar Florida. Helaas zit dat er voor ons niet in. Met dat werkeloos zijn stroomt het geld nou niet echt binnen.
Kan me voorstellen dat je baald als je ongi wordt, maar wie weet wordt je het niet. Pak je ook een test in voor op vakantie???
Wel balen,moet ik wachten tot 7 mei eer je mij wat kunt vertellen. Nou ja ik zal geduld moeten hebben. Tjonge zeg wat is dat moeilijk, en het gaat niet eens over mezelf ha ha!!!

Nou ik ga vandaag wat boodschappen doen, en dan lekker genieten van het mooie weer.

DOOOOEEEEEEIIIIII

hoi doortje,

Wat is het heerlijk weer vandaag, het lijkt wel zomer!! We zijn de hele dag op pad geweest, lekker gewandeld en geshopt, heerlijk om zo ons weekend te vullen.

We hadden ons eigenlijk voorgenomen om geen test mee te nemen op vakantie maar het gewoon op ons af te laten komen. We willen er tijdens de vakantie niet teveel mee bezig zijn en gewoon lekker genieten!! Weet niet of ik het ook volhoudt hoor, maar mocht ik overtijd zijn dan kan ik ook vast daar een test kopen.

Ik ben begonnen met tempen deze maand en nu was opeens mijn temp vanmorgen o,34 graden hoger!! Dat zou dus betekenen dat ik mijn ei heb gehad (wat erg snle is als je bedenkt dat ik de 24ste pas ongi ben geworden na een cyclus van 32 dagen) maar goed, we hebben vanmorgen dus meteen geklust, want je weet maar nooit.

Nou, ik ga er vandoor. We gaan eten bij vrienden. Hopelijk hebben ze lekker gekookt want ik heb reuze honger!!

Fijn weekend nog

liefs kreeftje

hoi hoi

Inderdaad zou snel zijn, maar neem inderdaad maar het zekere voor het onzekere, en op zaterdag morgen uitgebreid klussen is niet echt een straf dacht ik zo Ha Ha!!!

Eet smakkelijk !!!

Greotjes Doortje

Terug
Bovenaan